Czas na herbatę

25 listopada 2014


Każdy z Was z pewnością ma w domu swoje ulubione herbaty. Ja również mam swój zestaw herbat, które namiętnie piję w jesienno zimowe dni i wieczory. Zwłaszcza takie jak dziś.





Jestem ogromną fanką zielonych herbat i piję już je od xxx lat :) Zimą uwielbiam zielone herbaty zwłaszcza z dodatkami owocowymi takimi jak imbir , pomarańcz czy opuncja. Zazwyczaj kupuję te liściaste , do zaparzania mam mały czajniczek z siteczkiem gdzie bez problemu przygotowuję swój napój. Często również wybieram te w torebkach. 




O dobrych właściwościach zielonych herbat możecie dużo poczytać w internecie. Nigdy herbaty nie pijam z cytryną ani z cukrem bo uważam , że cytryna zabija smak herbaty. 





Kubek herbaty zawsze towarzyszy mi czy to przy porannym przeglądzie wiadomości , bloga jak i przez cały dzień , wtedy kiedy tworzę projekty bądź też spędzam czas nad książką. 





A wy macie swoje ulubione herbaty ???

Pozdrawiam  cieplutko

kassiiaa








SZABLON BY: PANNA VEJJS.