Masło Arganowe - sekret pięknych i lśniących włosów - www.pachnacakraina.com


Cześć Wszystkim !!!

Jak zapewne się domyślacie , mam dziś ochotę podzielić się z Wami moim małym sekretem pięknych włosów. 

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy Pachnąca kraina , otrzymałam 135 mililitrowe pudełeczko , w którym znajdował się nieznany dotąd dla mnie produkt. Zawsze wiele czytałam na temat olejku arganowego ale nigdy nie miałam okazji używać masła arganowego. 






Jest to masło wykonane tylko z oleju arganowego w najczystszej postaci. Nie filtrowane, tłoczone na zimno, skoncentrowane. Zawiera dużą ilość składników odżywczych, kwasów i enzymów biorących udział w regeneracji uszkodzonych tkanek. To masło stosuje się na rany zabliźnione, wrzody, poparzenia. Doskonale działa na poparzenia od kwasów i na rany pooperacyjne. Doskonałe do smarowania skóry z silną łuszczycą – nie leczy łuszczycy tylko powoduje jej uspokojenie, nawilża i zmiękcza naskórek lekko go wybielając.

Firma Pachnąca Kraina jako jedyna do tej pory na rynku posiada takie masła w swoim asortymencie produktów. Nie możemy tego masła mylić z masłem shea z dodatkiem oleju arganowego , bo to dwa różne produkty.

Jeśli chodzi o sam produkt - to użyłam go na włosy i cóż po prostu się zakochałam....
Masło arganowe nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość. 
Włosy są cudowne w dotyku , pięknie się błyszczą i co więcej uwydatniają mój naturalny skręt. 


Jak sami możecie dostrzec włosy się bardzo błyszczą. Starałam się zrobić zdjęcia przy świetle naturalnym , dziennym.

Jak nakładam masło na włosy :

Masła używam jako maski na włosy silnie skoncentrowanej. Wystarczy małą ilość rozetrzeć w dłoniach a następnie nanosić na suche włosy, założyć czepek, ręcznik (wykonać ciepły kompres) i potrzymać na włosach ok 15-20 minut. Po tym czasie umyć włosy 2 razy by masło nie pozostało na włosach, wysuszyć naturalnie bez użycia suszarki (która włosy wysusza). Efekt jest szybki a same włosy jak i skóra głowy nie przetłuszcza się. Nie tworzy się sebum a same gruczoły łojotokowe nie produkują więcej łoju. Trzeba jednak robić z masła ciepło - kompres wtedy najlepiej się wchłania we włosy. 



Co dodatkowo daje masło arganowe :

  • pielęgnuje delikatną i suchą skórę, chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem.

  • hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizujący i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu.

  • skuteczne przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry. 


Jeśli chodzi o mnie czekam z użyciem tego masła na twarz do momentu aż trądzik całkowicie się zredukuje. Ale w pielęgnacji włosów jest moim nr. jeden !!!
Masełka również zaczęłam używać jako balsamu na noc , który nakładam na dłonie. W okresie jesienno- zimowym moje dłonie są strasznie wysuszone. Zauważyłam, że po użyciu są mniej podatne na wysuszenie oraz są dobrze nawilżone. 


Masło jest bardzo wydajne - opakowanie na wysuszone włosy starczy na 2 - 3 miesiące, do skóry z poważnymi problemami na ok 1-2 miesiące. Ja zużyłam już połowę opakowania , a masła używam od połowy września.


Masło sprzedawane jest w opakowaniu szklanym / 135 ml / kraj pochodzenia oleju Maroko, produkcja we Francji / 

cena : 58 zł 

Jestem strasznie zadowolona z jego działania i na 100% zaopatrzę się w kolejne opakowanie tego masła arganowego. 




A jak jest z Waszymi włosami ??
Lubią masło arganowe ??
A może nie miałyście okazji jeszcze go używać ???


Serdecznie dziękuje firmie www.pachnacakraina.com za udostępnienie produktu. 


Pozdrawiam 
kassiiaa.blogspot.com


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger