Jak wyleczyć trądzik ?

8 listopada 2014

Nie wiem czy zacząć od podziękowań firmie Snails Garden czy od tego jak bardzo jestem szczęśliwa. Moim drodzy minęło 60 dni mojej kuracji kremem ze śluzem ślimaka , który otrzymałam dzięki nawiązanej współpracy z firmą Snails Garden. Krem okazał się strzałem w dziesiątkę. W zaledwie dwa miesiące moja skóra zregenerowała się do takiego stopnia, że dziś wypryski to tylko pojedyncze małe zaskórniki. Moja wieloletnia walka została zamknięta w dwóch miesiącach. 
30 dni temu pisałam o tym jak bardzo jestem zadowolona z efektów , w tym poście pokazałam oraz omówiłam dokładnie działanie kremu na mojej skórze. Jeśli chcecie zobaczyć efekt z przed miesiąca klik tutaj. Ten post jest postem podsumowującym. Moja skóra przed kuracją wyglądała jeszcze tak a po prawej stronie zdjęcie aktualne po 60 dniach używania kremu.




Efekty dla mnie są bardzo zaskakujące.
Kończę właśnie opakowanie kremu odżywczo - regenerującego. Byłam z niego bardzo zadowolona. Jego opakowanie wystarczyło mi spokojnie na dwa miesiące przy codziennym używaniu rano i wieczór z tym , że wieczorem nakładam grubszą warstwę. Myślę że spokojnie wystarczy na dłużej przy nakładaniu tylko na noc.  Koszt 50 ml opakowania to 79 zł. Jestem w stanie wydać tyle za ten krem , ponieważ już nie takie pieniądze wydałam na maści , dermatologów , kremy itp. rzeczy, które miały mi pomóc a nie pomogły.Dziewczyny jeśli macie problem ze skórą taki jak ja miałam, może warto zakupić taki krem. Możecie go znaleźć tutaj  ! Jeśli mi pomógł myślę , że Wam również może przynieść ulgę. 



Ja wkrótce zaczynam nowe opakowanie i nie mam zamiaru przestać używać kremu z śluzem ze ślimaka. Jest najlepszy !!!

Co myślicie o moich efektach ??
Czy byłybyście zdolne do tego aby zamówić ten krem ??





Chciałam serdecznie podziękować firmie Snails Garden za udostępnienie kosmetyków do testów. Dodam , że współpraca nie wpłynęła w żaden sposób na moją opinię. 

Pozdrawiam Was serdecznie 
kassiiaa.blogspot.com













SZABLON BY: PANNA VEJJS.