Owsianka - mój sposób na jesienno - zimowe śniadanie

18 listopada 2014


Ostatnio zakochałam  się w owsiankach. 
Jedzenie owsianki może być bardzo monotematyczne ale nie w moim przypadku. Moja miseczka ma zawsze inną zawartość.
Nie wiem co zrobię kiedy mi wyjdzie bokiem ale jak na razie zawsze przyrządzam ją właśnie tak.




Bardzo lubię zjeść coś ciepłego , przed wyjściem na uczelnie w zimny i pochmurny dzień. 

Zawsze dzień przed zostawiam szklankę pełną płatków zalanych wodą na noc. Później rankiem wlewam owsiane mleko do garnka , dodaję łyżkę miodu i gotuję przez chwilę. 
Według mojego humoru i ochoty dodaję do owsianki dodatki takie jak:
- orzechy
- owoce ( jabłko , gruszka , banan , maliny, borówki )
- bakalie ( rodzynki , daktyle )
- czasem małe kawałeczki czekolady gorzkiej do smaku
- cynamon




A Wy jaki macie sposób na jesienno - zimowe śniadanie ?
Lubicie owsiankę ??

Pozdrawiam
kassiiaa.blogspot.com








SZABLON BY: PANNA VEJJS.