Zakupy z Rossmanna

Szybki post z przedstawieniem moich ostatnich zakupów z Rossmanna. 

Znalazłam wszystko co miałam na liście. W Rybniku w centrum handlowym Focus otworzyli nowy Rossmann i jestem bardzo mile zaskoczona jego powierzchnią i asortymentem. Jest ogromny, wszystko w nim jest i coś czuję, że będzie odwiedzany przez moją osobę częściej. Robiąc zakupy w sklepie w dniu otwarcia można było dostać upominek gratis. Ja za swoje zakupy otrzymałam płyn do soczewek :) więc jak najbardziej jestem zadowolona. 



Zakupiłam dwa szampony z Alterra , jeden Koffein-Shampoo Biotin & Koffein do włosów osłabionych i przerzedzających się a drugi to Bio-Owoc granatu&Bio-aloes głębokie odżywienie i energia. Za każdy zapłaciłam 4,99 zł.



Kolejny produkt to żel do ciała Isana Vitamin&Joghurt. Koszt 2,19 zł.

Postanowiłam wypróbować inny płyn do demakijażu niż ten z Garniera i skusiłam się na płyn micelarny Lirene. Koszt 9,99 zł. 


Zakupiłam również suplement diety Bio-silica w celu poprawy stanu moich włosów i paznokci. Koszt 16,99 zł za 30 tabletek.


Ostatnia rzecz to chyba nowość bo jeszcze tego nie widziałam jest to dezodorant w sprayu Jojoba&Szałwia Bio 75 ml cena 7,59 zł. Produkt Bio więc jestem ciekawa jak się sprawdzi. 


I to wszystko co udało mi się kupić. Jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu to nie skusiłam się na nic :( 

Pozdrawiam
kassiiaa.blogspot.com


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger