Biochemia urody

19 grudnia 2014

I znów te zakupy, oj mój portfel pustoszeje ale czego nie robi się dla pięknej cery i włosów. Skuszona wieloma dobrymi opiniami, w końcu postanowiłam zamówić coś z Biochemia UrodyZamówiłam dwa produkty, na które bardzo liczę, jeśli chodzi o ich działanie. 




Pierwszy produkt to: Zestaw - Tonik z kwasami AHA/BHA 10% / 18,80.

Zamówiłam go z myślą o złuszczeniu twarzy oraz pozbyciu się zaskórników. Wiem, że wielu osobą pomógł ten tonik w walce z zaskórnikami zamkniętymi oraz tymi otwartymi. Pierwszy raz będę robić swój Tonik i jestem strasznie podekscytowana.W skład zestawu wchodzą:


 #Hydrolat lawendowy;  
# Kwas L-mlekowy 80%; 
# Kwas salicylowy; 
# Emulgator – glyceryl cocoate; 
# Glikol BUTYLENOWY;
# Ekstrakt z rozmarynu EKO; 
# Plastikowy, mały kubeczek z miarką na 20ml
+ plastikowa pipetka do odmierzania alkoholu,
# Plastikowa bagietka,
# Etykietka na gotowy produkt.

Drugi produkt to : Zestaw - Płyn wzmacniający do włosów / 19,80 zł. Od dłuższego czasu walczę z nadmiernym wypadaniem włosów i ciągle szukam czegoś co mi pomoże. Ostatnio dużo czytałam pozytywnych opinii o tym produkcie, więc postanowiłam wypróbować go na swoich włosach. Mam nadzieję, że coś zrobi dla moich włosów dobrego. W skład zestawu wchodzą:
# Hydrolat lawendowy;
# Ekstrakt z eclipty;
# Ekstrakt z drożdży piwnych; 
# Niacynamid (witamina B3); 
# Ekstrakt z rozmarynu EKO; 
# Kwas glicyryzynowy (ekstrakt z lukrecji); 
# Plastikowy, mały kubeczek z miarką, 
# Etykietka na gotowy produkt.

Właśnie je skończyłam robić , muszę przyznać że wykonanie jest bardzo proste. Czekają na swoje użycie :)

Jetem strasznie ciekawa działania tych dwóch produktów. 
Dajcie znać czy miałyście okazję ich używać ???

Pozdrawiam  
kassiiaa







SZABLON BY: PANNA VEJJS.