Dobry kamuflaż przebarwień

1 grudnia 2014



Witajcie w ten grudniowy wieczór. 
Dziś przygotowałam dla Was małą recenzję produktu , który świetnie kryje wszelkie niedoskonałości , zaczerwienienia czy blizny.
A mowa tutaj o dobrze Wam znanym , Kamuflażu z firmy Catrice Camouflage Cream.


Osobiście posiadam korektor w dwóch odcieniach O1 oraz 02.  Gęsta i spójna konsystencja pozwala idealnie zakryć moje wszelkie przebarwienia po trądziku , jakieś  nowe niechciane niespodzianki czy też pęknięte naczynka. Od ponad roku towarzyszy mi on zawsze w codziennym makijażu. Tylko jego używam na zakrycie niedoskonałości, a całość później tylko przypudrowuje pudrem cynamonowym.
Korektor nie waży się , nie rozmazuje , przy dobrym nałożeniu i przypudrowaniu pozostaje na twarzy do 6-8 godzin. 


Posiada dość solidne opakowanie. Produkt bardzo łatwo wydobywa się z słoiczka aż do ostatnich resztek. Zazwyczaj nakładam go pędzelkiem do korektora. Staram się nie nakładać go palcami bo uważam , że to nie higieniczne. Niestety minusem może być to , że nie nadaję się pod oczy ze względu ciężkiej konsystencji. 
Dostępny jest w drogerii NaturaHebe, Douglas oraz Tesco , a jego cena waha się w przedziale od 11 zł do 14. Można również dostać go online. Jeśli chodzi o wydajność , to przy codziennym stosowaniu taki słoiczek o pojemności 3 gramów wystarcza mi na dobre 3 miesiące. Więc jestem w stanie wydać 13 zł na korektor, który ładnie maskuje niedoskonałości i w zupełności wystarcza w moim makijażu. 


Od kilku miesięcy nie używam już podkładów do twarzy , jedynie kremów BB, z których jestem strasznie zadowolona. 
Teraz planuję zakupić pełne opakowanie kremów BB dr G. Gowoonsesang , ponieważ miałam próbki i sprawdzał się u mnie rewelacyjnie. 

A tutaj jak korektor spisuje się na twarzy. Przebarwienia na policzkach zakryte :) na twarzy : korektor plus puder i makijaż oka. 
( niestety błysk lampy gdzieniegdzie uwydatnił kolor czerwony ale wydaje mi się , że efekt jest fajny z racji tego , że mam problemy z przebarwieniami, o czym doskonale wiecie ) 



Jestem ciekawa czy używałyście tych korektorów / podkładów z firmy Catrice ??



Pozdrawiam was gorąco 
kassiiaa 










SZABLON BY: PANNA VEJJS.