Długie włosy

Nie przypadkowo wpisała hasło "długie włosy" w tytuł dzisiejszego posta. Uwielbiam i ubóstwiam dziewczyny, które mają długie, piękne i zadbane włosy. Sama do tego dążę co roku, aby również cieszyć się długimi, pięknymi włosami. Oczywiście krótkie włosy też są fajne lecz dla mnie osobiście długie włosy to wyraz piękna. 



Dzisiejszy post będzie jedną wielką inspiracją.


Nie wystarczy tylko zapuścić włosy. Trzeba o nie bardzo dbać i chronić przed uszkodzeniem. Przeraża mnie widok długich włosów, które są poszarpane, suche i niezadbane.... 

W roku 2014 brałam udział w jednej akcji o zapuszczaniu włosów ( możecie o niej poczytać tutaj). 


Również w roku 2014 znacznie większą uwagę przywiązywałam do pielęgnacji swoich kłaczków , przez to odkryłam tak naprawdę co moje włosy lubią a czego nie cierpią. Pragnę kontynuować pielęgnację swoich włosów i oczywiście je zapuszczać , może uda mi się uzyskać taki efekt jak na powyższych moich inspiracjach. 


Bardzo lubię oglądać na YouTube dziewczyny, które dzielą się cennymi radami jeśli chodzi o pielęgnację włosów.









Blogi mnie również bardzo ciekawią a moje ulubione, które uwielbiam odwiedzać to:



Jeśli znacie ciekawe blogi lub kanały na YouTube o włosach dajcie znać, z chęcią poczytam!!!

A z okazji zbliżającego się Nowego Roku życzę Wam wszystkiego co najlepsze! Aby Wasza blogowa przygoda wciąż owocowała i obyście ciągle pisały wspaniałe posty. Życzę Wam uśmiechu na twarzy przez cały rok i tego aby w Waszym życiu nie zabrakło miłości, życzliwości i wsparcia od innych. 


Pozdrawiam Kasia !





Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger