Kremowanie włosów

29 grudnia 2014

Wszyscy piszą o olejowaniu swoich włosów, mi jednak samej ta forma ostatnimi czasy niezbyt się spisuję  więc przerzuciłam się całkowicie na prostszą formę olejowania jaki jest kremowanie włosów. Jeśli macie ochotę poczytać jak spisuje się ta metoda u mnie zapraszam poniżej. 


Od niedawna zaczęłam stosować całkowicie inną metodę pielęgnacji moich włosów. Mianowicie odstawiłam wszystkie produkty do włosów, które zawierały SLS  oraz inne drażniące moją skórę głowy składniki. Zaczęłam używać delikatnych szamponów do mycia włosów, które idealnie sprawdzają się do używania na co dzień i nie powodują podrażnień. Jednym z nich jest szampon pielęgnacyjny firmy Hipp oraz płyn Facelle. Te dwa produkty nie zawierają SLS i idealnie spisują się jako delikatne oczyszczenie mojej bardzo wrażliwej skóry głowy. 

Jeśli chodzi o kremowanie włosów to zasada jest bardzo prosta. Możemy tutaj użyć jakiegokolwiek kremu do stóp, rąk, ciała , twarzy który jest bogaty w składniki nawilżające lub posiada w składzie olejki, które zregenerują nasze suche kosmyki. Osobiście do kremowania używam kremu z ISANA SHEA&KAKAO , kupiłam go na promocji w rosie za nie całe 7 zł/ 500 ml. Użyłam go już parę razy i jestem mega zadowolona. Włosy powolutku stają się coraz bardziej mięsiste, gładkie i lśniące. Więc dałam sobie postanowienie noworoczne, że trzy razy w tygodniu będę kremować swoje włosy i zobaczymy jaki będzie efekt. 
Przed myciem włosów, na całą ich długość po dokładnym rozczesaniu nakładam krem. Włosy spinam spinką i chodzę tak z tym kremem od 1 do 2 godzin( zależy ile mam czasu) czasem zostawiam krem na całą noc. Później myję włosy dwa razy i nakładam swoją ulubioną odżywkę z Garniera Ultra Doux. Później serum na końcówki i gotowe. 

Jestem strasznie ciekawa jaką wy metodę preferujecie :
OLEJOWANIE czy KREMOWANIE ????
Dajcie mi znać w komentarzach. 


Pozdrawiam Was serdecznie
kassiiaa







SZABLON BY: PANNA VEJJS.