Naturalny dezodorant w sprayu


24 - godzinna ochrona przed potem to nie jest ale jako odświeżenie w ciągu dnia jak najbardziej. Ten produkt z bardzo dobrym atomizerem oraz pomimo tego,  że posiada naturalny skład niestety nie pomoże nam przy nadmiernym poceniu się pod pachami. Osoby, które regularnie używają antyperspirantów muszą dać temu produktowi jakiś czas, aby gruczoły mogły się przestawić z antyperspirantów na dezodorant naturalny. 


Używać , używałam go przez prawie 3 tygodnie dzień w dzień.  Zapach produktu przypomina mi klasyczny amol, więc wielu osobą nie przypadnie do gustu, chyba że lubicie takie zapachy mi osobiście nie przeszkadzał. Jeśli chodzi o opakowanie to jest szklane , ciężkie , posiada bardzo dobry atomizer, który ładnie rozprzestrzenia produkt. Dwa psiknięcia w zupełności wystarczą aby odświeżyć nasze paszki na tyle, że zapach utrzymuje się jedynie przez pewien czas. Doszłam do wniosku, że należało by go psikać 4/5 razy dziennie co jest nie realne w moim przypadku. Muszę tutaj wspomnieć to, że w żaden sposób nie podrażnił mojej wrażliwej skóry pod pachami, nie zostawia również żadnych przebarwień na skórze czy ubraniach. Co do większości produktów o podobnym działaniu te bardzo szybko się wchłania w naszą skórę. Jest to tylko dezodorant, więc naprawdę nie oczekiwałam od niego tego, że wyeliminuje pocenie bo to przecież nie realne. Czytałam opinie innych dziewczyn i niestety byłam rozczarowana, że od razu po pierwszym użyciu już go przekreślały, ponieważ nie blokował on pocenia u nich. Dziewczyny od tego jest ANTYPERSPIRANT! Dezodorant ma działać odświeżająco. Również jestem rozczarowana tym, że producent również wspomina o 24- godzinnej ochronie, a przecież z góry wiadomo, że on tego nie spełni. 

"Efekt działania dezodorantów związany jest z zahamowaniem rozwoju drobnoustrojów odpowiedzialnych za rozkład potu oraz z tuszowaniem ewentualnego zapachu potu. Działanie dezodorantów ogranicza się do zmniejszania ilości bakterii na skórze bez hamowania wydzielania potu. Zwykle ich skuteczność jest krótkotrwała i ogranicza się do kilku godzin.
- Dezodoranty mogą być wystarczające dla osób, które nie maja problemu z intensywnym poceniem. Jeśli jednak wydzielanie potu jest intensywne lub nadmierne - w przypadku stresu, emocji, wysiłku fizycznego czy wyższych temperatur otoczenia - lepiej sięgnąć po środki ograniczające pocenie, czyli antyperspiranty.

Plusem produktu jest to, że ma w miarę naturalny skład, jednak na pierwszym miejscy jest alkohol, który jak się domyślam pełni rolę odkażającą.  W składzie również  mamy olejki, ekstrakty z melisy, szałwii oraz oczaru. Produkt mogą używać również WEGANIE. 

Dezodorant kupiłam z własnej ciekawości i muszę przyznać, że spełnił moje oczekiwania. Czyli szybkie odświeżenie w ciągu dnia.  Oczywiście moim nr. 1 w pielęgnacji pach jest nadal Vichy, 48 h Intensive Anti-Perspirant Deodorant.
Dezodorant z Alterry kosztuje coś około 11 zł, więc z pewnością jest droższy od tych innych zamienników ale znów ten ma naturalny skład. 



Podsumowując to dobry produkt i zdrowa alternatywa dla drogeryjnych dezodorantów.

Pozdrawiam 
kassiiaa
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger