Olej rycynowy



Kosztuje grosze, a jego działanie jest wszechstronne. Ten cudowny olejek leczy, koi, nabłyszcza oraz regeneruje. Ciągle jeszcze mało osób o nim nigdy nie słyszało lub nie miało go okazji używać. 


Od zawsze mam w swojej szafce buteleczkę tego magicznego olejku. 
Olejek rycynowy nie tylko przeczyszcza, ale ma też wszechstronne właściwości pielęgnacyjne. Dobroczynnie wpływa  na włosy, rzęsy i brwi, doskonale oczyszcza twarz i zmiękcza skórę, nawet tę najtwardszą, na piętach.

Jeśli chodzi o mnie uwielbiam go nakładać na :

-rzęsy i brwi ( używam starej szczoteczki po tuszu do nakładania go na brwi oraz rzęsy na noc , jeszcze nigdy mnie nie uczulił ani nic z tych rzeczy , jednak należy zawsze sprawdzić przed pierwszym nałożenie ,bo czasem niektórych podrażnia).

-włosy( zazwyczaj wkładam buteleczkę do szklanki z gorącą wodą i czekam przez chwilę, aż olejek się rozgrzeje i będzie łatwiej się go nakładało. Rozprowadzam olejek na skórze włosów, wykonując przy tym masaż. Zostawiam to na noc bądź na parę godzin przed myciem głowy).

Efekty maski regeneracyjnej:
lśniące, miękkie i puszyste włosy,
ciemniejsze i grubsze włosy,
zamknięcie łusek włosa i zmniejszenie ilości rozdwojonych końcówek,
szybszy porost włosów.



- na skórę pięt, łokci i kolanTwarda skóra pięt, kolan czy łokci zostanie zmiękczona, jeśli będziemy regularnie wcierać w nią kilka kropli olejku rycynowego. W celu regeneracji popękanych pięt, można zrobić okład z oleju rycynowego i gęstego kremu nawilżającego. Następnie należy owinąć je w folię, założyć bawełniane skarpetki i położyć się spać.

- na paznokcie ( kilka kropelek wmasowuję w płytkę paznokcia  oraz skórę wokoło. Pięknie zmiękcza skórki , nabłyszcza oraz regeneruje).


- wybiela przebarwienia na twarzy oraz działa na zmarszczki( od czasu do czasu używam go na twarz , jednak cięgle nie do końca jestem przekonana o nakładanie go na wrażliwą skórę).


To tyle jeśli chodzi o moją pielęgnację tym małym cudem. Sprawdza się u mnie rewelacyjnie i zawsze biegnę po kolejną buteleczkę do apteki gdy obecna się już kończy. 

Ciekawa jestem czy Wy same używacie tego olejku ???
A może macie na niego jeszcze inny sposób ???


Pozdrawiam Was serdecznie
kassiiaa

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger