Zakupy Rossmann



Będąc dziś w Rossmannie po próbki podkładów, skusiłam się na małe zakupy.Jeśli chodzi o próbki to mam tutaj na myśli to , że Pani w Rossmannie pozwoliła mi na odlanie podkładów z testerów do moich własnych malutkich słoiczków. Szukam dobrego podkładu, o odcieniu żółtawym bo jedynie takie mi pasuję. Może macie jakieś swoje ulubione, napiszcie mi w komentarzu chętnie o nich poczytam!!! :)



Kupiłam w sumie najpotrzebniejsze rzeczy, które już mi się skończyły a bardzo je lubię. Rzadko, kiedy kupuję jakieś nieznane mi kosmetyki ale jednak dziś mnie skusiła jedna rzecz o której zaraz napisze. 

Pierwsze co to skusiłam się na mój ulubiony płyn micelarny z Garniera! Kiedyś byłam ogromną fanką tego z BeBeauty jednak ten jeszcze bardziej podbił moje serce. 


Z racji, że pokończyły mi się moje ulubione odżywki do włosów , wróciłam do ulubienicy czyli odżywki Awocado oczywiście również z Garniera. Chyba jestem fanką ich kosmetyków :-P Odżywka pięknie nabłyszcza włosy i ułatwia ich rozczesywanie. 



Zakupiłam również płyn Facelle , kiedyś go używałam, później zapomniałam o nim i dziś wpadł mi w oko i go postanowiłam kupić. Był na promocji i kosztował 3 zł z groszami :) Wiem , że dziewczyny tego płynu również używają do mycia włosów, ale nie jestem pewna czy u mnie by się sprawdził w roli szamponu, ważne że sprawdza się w roli płynu do higieny intymnej. 

Ostatnia rzecz to właśnie ta nowość. Podpatrzyłam u jednej z dziewczyn na blogu , właśnie ten oto krem/żel do mycia twarzy. Właśnie czegoś takiego szukałam do porannej pielęgnacji i myślę, że idealnie się nada. Jeśli miałyście go , napiszcie co o nim sądzicie ???


Dziewczyny bardzo by mi było miło, jeśli podałybyście mi jakieś propozycje podkładów do twarzy  o odcieniu żółtawym nie różowym ??? :)

Pozdrawiam Was ;)
kassiiaa
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger