Krem BB Rimmel London , który nie jest kremem BB

21 stycznia 2015
Wiele firm wypuściło na rynek kosmetyczny kremów BB , jednak czy tak naprawdę są one kremami BB. Dziś do swoich testów biorę "krem BB" marki Rimmel LondonTo aż 9 w 1 , jest czymś więcej niż kremem nawilżającym i więcej niż podkładem. A więc tak naprawdę czym jest ??? 

Producent obiecuje nam produkt 9w1 czyli:
- świetna baza pod makijaż
- nawilżenie 
- minimalizacja porów
- koryguje i kryje niedoskonałości
- wygładza
- matuje
- nadaje zdrowy blask
- chroni skórę ( SPF 25)

Co wiemy o kremach BB ??? 
To kolorowy wielofunkcyjny kosmetyk. Kremy BB zazwyczaj łączą w sobie funkcje podkładu, bazy, kremu przeciwsłonecznego oraz kremu nawilżającego. Kremy BB posiadają w sobie dużo silikonów, które są substancjami tradycyjnie używanymi w bazach pod makijaż. Wyrównują one powierzchnię cery, ukrywają drobne zmarszczki oraz rozszerzone pory, przez co nawet bez mocnego krycia cera wygląda dobrze. W teorii kremy BB mają dopasowywać się do koloru naszej skóry. 


Powyższy krem BB moim skromnym zdaniem nie jest kremem BB, a kolejnym marketingowym chwytem sprzedaży. Analizując skład , nie doszukałam się niczego dobrego. Kosmetyk po nałożeniu na twarz pachnie alkoholem. Posiadam odcień Light i niestety ale jest dla mnie za ciemny, to nawet już nie domyślam się jak bardzo muszą być ciemne kolejne odcienie tego podkładu. Po nałożeniu szybko się ulatnia i ciemnieje. Zamiast ładnego wtopienia się w skórę, mam mocno podkreślone przebarwienia i suche skórki. Nie radzi sobie z kryciem w żaden sposób. Po przypudrowaniu pudrem bambusowym waży się na twarzy. W żaden sposób nie matuje. Mam wrażenie, że po dwóch godzinach kosmetyk znika z twarzy. Czyli można wywnioskować, że jest nietrwały. Nie wiem dlaczego tak jest, co z nim nie tak no ale niestety kolejny produkt, który się u mnie nie sprawdza. Na szczęście nie zapycha skóry. Nie podoba mi się jaki pozostawia efekt na twarzy. Najwidoczniej nie jest przeznaczony dla mnie.


Niestety produkt okazał się u mnie totalnym bublem i w żadne sposób nie równa się kremom BB. Muszę szukać dalej, ale wątpię że znajdę dobry krem BB pośród typowych marek kosmetycznych dostępnych u nas w drogerii. 

Cały test produktu zrobiłam na tle wiedzy na temat kremów BB i zdobytym doświadczeniu z kremami BB azjatyckimi. 

Używałyście go ?? Dajcie znać czy u Was też były takie negatywne efekty ?? 

Pozdrawiam Kasia :)








SZABLON BY: PANNA VEJJS.