Pielęgnacja cery trądzikowej


Dostałam wiele zapytań o to w jaki sposób teraz pielęgnuję swoją twarz i czy krem z śluzem ze ślimaka nadal działa. Postanowiłam stworzyć post na swoim blogu z obecną pielęgnacją mojej cery. Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam dalej !!!

Jestem posiadaczką cery : mieszanej / skłonnej do trądziku 
Od 10 lat borykałam się z poważnymi problemami trądziku. Nie pomagało KOMPLETNIE NIC! Dopiero po dobraniu odpowiedniej pielęgnacji moja skóra wreszcie wygląda normalnie. Nie jest idealna ale jest w lepszym stanie niż jeszcze rok temu. Ale przejdźmy do pielęgnacji.

Produkty, które używam miejscowo na różne niespodzianki to :
- maść ichtiolowa
- pasta cynkowa z dodatkiem spirytusu salicylowego
( maść ichtiolowa pomaga mi wydusić cały syf z zaskórnika na zewnątrz, a pasta cynkowa ładnie wysusza pozostałości po nim)


 - maść z witaminą A (używam ją na całą twarz , po zabiegu kwasem AHA lub kiedy widzę, że moja skóra potrzebuje ukojenia i wyciszenia. Duża ilość na noc sprawdza się idealnie u mnie)



Kremy do twarzy :
nr. 1 w mojej pielęgnacji jest krem firmy Snail Garden Krem regenerujący z śluzem ślimaka. Sprawił on spektakularne efekty na mojej twarzy i w ciągu nie całych 4 miesięcy mój trądzik zniknął. Więcej informacji na jego temat tutaj. 

Jednakże zapragnęłam czegoś nowego i skusiłam się na nowy krem , firmy Sanbios również z wyciągiem ze śluzu ślimaka. Firma dotychczas mi nie znana. Muszę przyznać, że krem  jest również dobry jak mój nr. 1 ale używam go dopiero tydzień więc zobaczymy co będzie dalej. 
Jak na razie cera jest pięknie nawilżona, zmatowiona oraz lekko rozświetlona. Również jego zapach jest tak piękny, że mogła bym się nim smarować cały czas :)
Jest tańszy od Snails Garden o całe 30 zł. 


Produkty do demakijażu:
- płyn micelarny firmy Garnier 3w1 mój ulubieniec roku 2014
( pięknie zmywa makijaż wieczorem , nie podrażnia mi skóry i nie wywołuje pieczenia)
- płyn/ woda oczyszczająca z Aven 
(używam jej zazwyczaj po przemyciu twarzy żelem jako formy toniku. Dezynfekuje twarz oraz tonizuje , nie ściąga jej ani nie podrażnia, ma bardzo ładny zapach)



Żele do mycia buzi:
- żel micelarny z BB 
(używam go przy wieczornej pielęgnacji, czasem solo a czasem z ściereczką muślinową, bardzo ładnie myje buzię, nie zapycha, nie podrażnia, delikatnie złuszcza "ściera martwy naskórek"- tzn. jedynie z użyciem ściereczki, używany solo nie zauważyłam takiego efektu)

- emulsja do mycia buzi Alterra , granat 
( używam rankiem w celu odświeżenia buzi po całej nocy)


Produkty wybielające i złuszczające:

- tonik z Kwasami z biochemia urody 
( stosuję od dwóch tygodni i już widzę pozytywne efekty, buzia rozjaśniona , przebarwienia bledsze, brak nowych wyprysków, mniej zaskórników na nosie i brodzie. Używam go zawsze wieczorem co drugi dzień , później kładę krem na twarz)



Dodatkowe rzeczy :

- raz na dwa tygodnie wykonuję złuszczanie twarzy Kwasami owocowymi / seria Ziaj pro/ 
- zawsze po umyciu wycieram twarz ręcznikiem papierowym
- dbam o to aby mój telefon zawsze był czysty
- staram się nie dotykać twarzy/nie rozdrapywać strupków ani nie wyciskać ich aby zapobiec pojawienia się kolejnych przebarwień 

Tutaj macie zdjęcia : wrzesień 2014/listopad 2014/styczeń 2015




Dzięki tej pielęgnacji , moja skóra oddycha , żyje i jest w bardzo dobrym stanie jak dla mnie. W końcu nie muszę używać setki produktów. Ograniczyłam się do minimum i to mojej cerze służy !!! 

Pozdrawiam Kasia 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger