Sleek Au Naturel Paleta cieni - 601

10 stycznia 2015

Paletka dobrze Wam już znana. Jest ze mną już od ponad 3 lat i postanowiłam o niej coś powiedzieć. Na co dzień nie stosuję mocnego makijażu , bardziej jest on stonowany i naturalny. Paletkę używam do makijażu codziennego jak i gdzieś na większe wyjścia. 



Paletkę bardzo lubię , chociaż mam ochotę na zmianę jej na inne cienie. Moja znajoma poleciła mi abym wybrała cienie z Inglota. Sama dobrała sobie pasujące kolory i  tylko takie, które będę używać. Nie lubię kupować paletek, z których później tylko tak używam dwóch cieni. Co myślicie o Inglocie ???




Paletka Sleek Au Naturel składa się z 12 cieni o konsystencji powiedziała bym kremowej i delikatnej. Przy nakładaniu lubią się osypywać. Jeśli chodzi o trwałość to przy użyciu bazy pod cienie trzymają się dosyć dobrze, bez bazy niestety stają się mało widoczne i lubią zbierać się w załamaniu oka. Cienie są bardzo dobrze na pigmentowane - dotyczy to zarówno matów jak i cieni metalicznych.
Moje ulubione cztery, które często używam na jakieś większe wyjścia to :



Wszystkie cienie mają głęboki odcień i pięknie się prezentują na oku. Szczególnie czerń jest dosyć dobrze intensywna. Dla dziewczyn, które mają zieloną lub niebieską tęczówkę oka to bardzo dobra rzecz aby jeszcze bardziej wydobyć głębię oka. 


Jeśli chodzi o jasne cienie to też są spoko, lecz trzeci cień jest nie widoczny na mojej powiece więc mógłby by być bardziej intensywniejszy. Poniższe trzy cienie używam przeważnie na co dzień do lekkiego podkreślenia mojej powieki.




Jeśli chodzi o moje zdanie ogólne bardzo polecam ją dziewczyną, które lubią delikatne makijaże. Paletka jest tania kosztuje 30 zł z groszami a jakość naprawdę jest fajna. Paletka jest bardzo wydajna i myślę, że posłuży mi jeszcze długo. 


Macie ją ? Jakie jest Wasze zdanie o niej ? A może macie swojego ulubieńca innego ??

Pozdrawiam Kassiiaa









SZABLON BY: PANNA VEJJS.