Snails Garden vs Sanbios

Wiele z Was prosiło mnie o porównanie dwóch kremów, które zawierają wyciąg z śluzu z ślimaka, tak więc siadam i piszę dziś post na ten temat. Posiadam dwa kremu jeden firmy Snails Garden oraz drugi Sanbios.


O kremie Snails Garden recenzję pisałam tutaj. Natomiast krem firmy Sanbios używam od miesiąca, ale jestem już w stanie napisać coś o nim więcej. Tak więc zapraszam poniżej. 

Skład:
Krem Snails Garden:
Krem Sanbios :

Po przeanalizowaniu składu, doszłam do wniosku, że krem firmy Sanbios jest bardziej naturalny. Posiada w sobie wiele naturalnych ekstraktów z olejków plus kompleksy ziołowe. W kremie Snails Garden dodatków ziołowych nie ma, ale za to wyciąg z śluzu z ślimaka znajduje się już na drugim miejscu.

Konsystencja i zapach:
W obu przypadkach krem jest lekki i szybko się wchłania. Nadaję się idealnie pod dzienny makijaż. Nie pozostawia tłustej powłoczki. Krem Sanbios ma o wiele ładniejszy zapach. Snails Garden jest neutralny, niewyczuwalny. 

Cena:
50 ml kremu Sanbios możemy dostać już od 39,99 zł/ internet/sklep zielarski.
50 ml kremu Snails Garden kosztuje 79,99 zł/ sklep internetowy


Działanie:
Oba kremy mają bardzo podobne działanie. Pomagają przy trądziku(niwelują go do takiego stopnia, że krostki przestają wyskakiwać ). Pięknie nawilżają twarz, koją i łagodzą podrażnienia. Zauważyłam lekkie rozjaśnienie twarzy w obu przypadkach. 


Który jest dla mnie lepszy:
Oba kremy spisuję się świetnie. Krem Snails Garden pomógł mi wyleczyć ten najbardziej uciążliwy trądzik. Krem Sanbios pięknie radzi sobie z moimi przebarwieniami. Oba kremu mogę Wam serdecznie polecić.We wcześniejszych postach mogłyście śledzić moją walkę z trądzikiem i dobrze wiecie, że krem okazał się zbawieniem. Może i Wam pomoże. Teraz obecnie stosuję tylko krem Sanbios i spisuje się świetnie, ale mam w zapasie nowe opakowanie kremu Snails Garden na wszelki wypadek. Myślę, że taki krem nie tylko jest przeznaczony dla osób z trądzikiem, ale również dla osób które mają suchą cerę, mają problemy z podrażnieniami bądź też chcą ujędrnienia skóry. 

Post nie jest w żaden sposób reklamą , produkty zostały zakupione z własnej kieszeni.  

Mam nadzieję, że post się Wam przyda. Pozdrawiam Was serdecznie Kasia. 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger