Ulubieńcy 2014

5 stycznia 2015


W ubiegłym roku, wiele produktów podbiło moje serce. Bywały kosmetyki gorsze, które okazywały się totalnymi bublami ale również znalazłam takie, które działały i przynosiły oczekiwane rezultaty. Jeśli jesteście zainteresowani, które produkty były moimi ulubionymi zapraszam poniżej. 

Zacznę od produktu , który zdziałał cuda na mojej twarzy. Jak wiecie z wcześniejszych postów miałam bardzo poważne problemy z trądzikiem. Żaden krem/serum/maść nie przyniósł tak dobrych efektów jak ten oto krem z naturalnym śluzem ślimaka firmy Snails Garden. Jeśli jeszcze o nim nie czytałyście zapraszam tutaj.


W ubiegłym roku również uwielbiałam używać maści z witaminą A. O niej także wspominałam w poście tutaj.




Kolejny produkt to Henna do brwi i rzęs. Jest to jedna z lepszych produktów jakie miałam do tej pory okazję używać. Tani, mega wydajny a do tego pozwala uzyskać efekt taki jaki same chcemy. Pisałam o niej również w poście tutaj.


Jeśli chodzi o pielęgnację włosów to mam jednego ulubieńca na końcówki swoim włosów. Używałam wiele olejków/ser do końcówek ale ten jako jedyny w tej roli sprawdza się idealnie. Dobrze zabezpiecza je przed rozdwajaniem oraz ładnie nabłyszcza. Mowa tutaj o serum na zniszczone końcówki marki Avon. 


Jeśli chodzi o makijaż to urzekły mnie dwa produkty. Pierwszy to puder ryżowy z Hean a drugie to camuflage z firmy Catrice. Pisałam o nich tutaj


Jeśli chodzi o pielęgnację ciała to ulubiona już od xxx lat jest oliwka Hipp oraz olej kokosowy. Pisałam o olejku kokosowym w tym poście więc jeśli jeszcze nie czytaliście to zapraszam. 


Pół roku odkryłam również świetny krem przeciw rozstępom firmy Bepanthen. Nakładam go zawsze po kąpieli i świetnie się spisuje. Jak do tej pory nie zauważyłam nowych rozstępów ani nic z tych rzeczy. Te co miałam delikatnie wyjaśniały.


Jeśli chodzi o perfumy to ulubieniec roku 2014 to perfumy Thierry Mugler.


Ulubiony płyn micelarny do demakijażu to dobrze Wam znany Garnier3w1. Jest najlepszy jak dla mnie. 



To tyle jeśli chodzi o moich ulubieńców 2014.

Dajcie znać mi o Waszych ulubieńcach roku 2014, chętnie o nich poczytam. ( wklejcie linki)


Pozdrawiam 
kassiiaa








SZABLON BY: PANNA VEJJS.