Ulubione aplikacje na iPhone

14 stycznia 2015
Miałam wiele telefonów z androidem , byłam strasznie zadowolona z ich użytkowania lecz system iOS wręcz podbił moje serce. Od kiedy mam iPhona nie wyobrażam sobie innego urządzenia do dzwonienia, pisania wiadomości oraz przeglądania internetu. Jest szybki, sprawny i bardzo prosty w obsłudze. 



Przygotowałam Wam dziś post o moich ulubionych aplikacjach, które ułatwiają mi na co dzień życie. Oczywiście w telefonie znajdują się już podstawowe aplikacje, ale jeśli mamy ochotę  pobrać dodatkowe to korzystamy z tzw. aplikacji App Store. Tam wpisujemy szukaną aplikację i pobieramy na swój telefon. Oczywiście musimy posiadać konto na iTunes. 

Pierwsza aplikacja to: ENDOMONDO - aplikacja służy mi do pomiaru biegu, jest prosta w obsłudze, zapisuje mapę przebytej trasy, czas, spalone kalorie. Tworzy wykresy, historie naszych treningów i cóż chcieć więcej! Jest super , uwielbiam ją. Można pobrać darmową wersję na każdy system. 

Aplikacja The Weather Chanel - darmowa aplikacja, pokazująca aktualną pogodę w naszym mieście. Dzięki niej wiem jak się ubrać kiedy wychodzę z domu. Bardzo mi się podoba jej styl. 







Evernote - świetna aplikacja do tworzenia notatek, listy zakupów, ważnych spraw do załatwienia oraz powiadomień. Uwielbiam ją za to, że w szybki i łatwy sposób mogę stworzyć listę zakupów bądź też ustawić powiadomienie. Aplikację można zsynchronizować z naszym komputerem osobistym. Świetna organizacja czasu!


ZEDGE- aplikacja gdzie możemy znaleźć masę fajnych obrazków na naszą tapetę telefonu. Aplikacja posiada wiele kategorii więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

WhatsApp- świetna aplikacja do komunikacji, można dzięki niej wysyłać wiadomości, zdjęcia oraz filmiki. Korzysta z wifi lub 3G.

Viber- również aplikacja stworzona do komunikacji. Dzięki niej możemy dzwonić do siebie, wysyłać zdjęcia, filmiki, prowadzić rozmowy wideo. Super ! Aplikacja lepsza moim zdaniem od Skype. 


KWC-Kosmetyk Wszech Czasów - świetna aplikacja kiedy jestem w sklepie i nie wiem czy kupić dany kosmetyk czy nie. Chętnie zasięgam rady z tej aplikacji. W aplikacji uwielbiam to, że można zeskanować kod kreskowy i od razu wyskakują o nim recenzje. 






Na swoim telefonie posiadam również takie aplikacje jak: Facebook , Instagram, Google+ , Allegro, Twitter, Shazam i Twoja biedronka.


To tyle jeśli chodzi o moje ulubione aplikacje. 
Jestem ciekawa jakich wy używacie ?? Może polecicie mi coś fajnego ??
Pozdrawiam 
kassiiaa











SZABLON BY: PANNA VEJJS.