Walentynki w Rossmanie

Do walentynek jeszcze daleko a w sklepach już szaleją. Wczoraj widziałam w Rossmannie masę rzeczy walentynkowych, które możemy podarować swojej drugiej połówce. Postanowiłam się z Wami nimi podzielić, może coś Wam się spodoba. 


Jak ja to mówię kubków nigdy za wiele, tak i oto w drogerii możemy znaleźć masę kubków w serduszka, słodkie babeczki miśki itp.. Ceny wahają się w granicach 10 - 15 zł/ szt. 


Fajnym prezentem są również fartuszki i rękawiczki kuchenne. 

Oczywiście nie mogło by zabraknąć świeczek.



Ciekawym i śmiesznym prezentem są wspólne rękawiczki i słuchawki , niby dziwaczne ale jakie fajne. Bardzo przydane na zimowe spacery, a muzyczki chętnie bym posłuchała w domu lub gdzieś na zewnątrz :)

Nie mogło  oczywiście zabraknąć kosmetyków i czegoś słodkiego. 

Podoba się Wam coś z tych rzeczy ???

Mi się podobają bardzo rękawiczki :) i wiadomo KUBKI jak to ja maniaczka ich zbierania :)

Pozdrawiam 


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger