Zrób sobie dobrze

3 stycznia 2015

Witajcie w 2015 roku !!!
Koniec leniuchowania i czas zabrać się za codzienność , jednakże przed przystąpieniem do rzeczywistości mam ogromną ochotę na wieczór tylko dla mnie. Marzę już o takim od dawana i w końcu mam okazję porządnie się zrelaksować i zadbać o siebie. 



Która kobieta nie lubi domowego SPA ??? 
Każda z nas uwielbia chwilę tylko dla siebie, kiedy możemy skupić się na pielęgnacji naszego ciała oraz zadbać o dobre samopoczucie.
Zacznijmy od odpalenia ulubionych świec w pokoju, łazience lub użycia ulubionego wosku do kominka. 



Swój rytuał zaczynam od nałożenia ulubionej maski lub kremu na włosy. O kremowaniu coś nie coś wspominałam tutaj. Ostatnio uwielbiam tą formę pielęgnacji moich włosów. 


Kiedy moje włosy się regenerują ja zabieram się za oczyszczanie mojej twarzy. Ostatnio moimi ulubieńcami jest tonik z kwasami, który zamówiłam na biochemia urody oraz seria Ziaja Pro, który stosuję już od jakiegoś czasu. Jeśli jesteście zainteresowane jak sprawdzają się u mnie te dwa produkty, dajcie mi o tym znać. Z pewnością coś napiszę o nich. Od czasu do czasu używam również szmatki muślinowej o której pisałam tutaj.


Nie zapominam również o ustach. Na nich uwielbiam robić peeling cukrowy z dodatkiem miodu. Bardzo ładnie usuwa suche skórki i wygładza nasze usta. Jeśli macie problem z suchymi skórkami koniecznie go wypróbujcie.


Czas na kąpiel !! Do wanny wpada parę kropelek aromatycznego olejku a wokoło pada blask zapalonych świeczek. Uwielbiam to :)


Po kąpieli czas na pedicure i manicure. Tym razem mam ochotę na kolor czerwony na stopach i dłoniach...Więc biorę się za zmywanie, usuwanie, obcinanie... Ostatnio uwielbiam wcierać olej rycynowy w płytkę paznokcia. Poprawia on wygląd paznokcia oraz regeneruje suche skórki wokoło. Na koniec ulubiony krem do rąk oraz do stóp. 

Kolejna część mojego relaksu to uspokajająca maseczka na buzię plus kubek gorącej czekolady i ciepłe kapcie.

Ostatnia część mojego rytuału to ulubiona książka bądź też ulubiona muzyka. Kiedy słucham muzyki, lubię sporządzać zapiski w swoim notatniku o kolejnych postach na blogu.


Zrelaksowana i wypoczęta mogę iść spać, a jutro zaczynać dzień z uśmiechem na twarzy. Polecam Wam dziewczyny taką chwilę dla siebie. Z pewnością ranek zaczniecie całkiem inaczej niż dotychczas. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zainspirowałam Was do relaksu domowego. 

Pozdrawiam Was serdecznie
kassiiaa 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.