Alterra emulsja oczyszczająca - Granat

Oczyszczanie skóry to podstawa. Wieczorem zazwyczaj zmywam z twarzy makijaż oraz brud jaki osadził się na niej w ciągu dnia. Rano natomiast zmywam z twarzy resztki kosmetyków zaaplikowanych wieczorem, oraz sebum i pot. Produkty przeznaczone do wieczornego demakijażu mogą być nieco silniejsze, a więc  rano najlepiej postawić na coś delikatnego. Preparat, który skórę delikatnie oczyści a nie wysuszy.


Emulsja oczyszczająca jest przeznaczona do skóry bardzo suchej, ale moim zdaniem idealna jest dla wszystkich rodzai cery. Posiada w sobie wiele łagodnych substancji pochodzenia roślinnego jak np. olej z pestek granatu  oraz żel z aloesu. Produkt ma za zadanie koić wszelkie podrażnienia, nawilżać skórę oraz oczyszczać. Moja cera jest typowo mieszanka w kierunku do suchej. Używam tego produktu już jakiś czas i wiem, że sięgnę po kolejne opakowanie kiedy tylko to mi się skończy. Przy codziennym używaniu produktu, jest on dosyć wydajny. Koszt również nie jest jakiś wygórowany bo kosztuje w zależności od promocji do 10 zł. Jest to 125 ml tubka z otwieraną zatyczką. 



Produkt nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących. Nie zawiera również silikonów. parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych. Produkt jest odpowiedni dla wegan. 


Próbowałam użyć ją do wieczornego demakijażu i niestety sobie nie radzi ani z pudrem, tuszem czy innymi kolorowymi kosmetykami. 

Do demakijażu, w moim przypadku - nie.

Do porannego oczyszczenia - tak !


Nie dopatrzyłam się żadnych wad w tym produkcie. Cieszę się, że spisuje się tak dobrze do porannego oczyszczenia. Czasami myję buzię tą emulsją kiedy przychodzę z biegania. Mogę ją serdecznie polecić osobą z wrażliwą skórą. Nie uczuliła mnie, nie wywołała żadnej alergii. Jestem całkowicie na tak! 

Ktoś stosował , jak wrażenia ???

Pozdrawiam Kasia. 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger