Baza pod cienie Paese

20 lutego 2015
Baza, którą znalazłam przez przypadek w sklepie internetowym za niewielkie pieniądze okazał się bardzo dobrym produktem. A mowa u mnie dziś, o bazie z firmy Paese. Dotąd osobiście mi mało znanej, ponieważ nic nigdy nie miałam z tej firmy. Polska firma produkująca kosmetyki kolorowe. Zaciekawiona jej działaniem postanowiłam ją przetestować, jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziła - zapraszam.



Baza kosztowała mnie coś nie całe 10 zł. Zakupiłam ją w sklepie internetowym. W środku mieści się 5 ml produktu, który starczy mi chyba na wieki. Do makijażu potrzebna jest tylko odrobinka na powieki, więc baza jest bardzo wydajna. Jej konsystencja przypomina mi masło shea. Na powieki strasznie szybko się nakłada i jest niewidoczna. Bardzo fajnie się, z nią współpracuje. Przy tworzeniu makijażu nie zbiera się w kącikach oka ani nie roluje. Jestem zdziwiona, że produkt tak w niskiej cenie,  tak dobrze się sprawuje.


Jeśli chodzi o dzienny makijaż, trzyma cienie przez cały dzień na swoim miejscu. Nic nie blednie, nie rozmazuje się ani nie roluje. Ostatnio miałam również okazję, sprawdzić ja w ekstremalnych warunkach. Wykonałam makijaż na imprezę Walentynkową, na której dużo tańczyłam i wiadomo zabawa trwała do białego rana. Zrobiony makijaż oka około godziny 16 trzymał się do 5 nad ranem. Byłam bardzo zaskoczona i zadowolona. Oczy nadal wyglądały bardzo ładnie. Podsumowując całość opinii na jej temat uważam, że baza jest naprawdę bardzo dobra. Tak jak już wspomniałam wyżej bardzo ładnie uwydatnia cienie, trzyma je na miejscu przez wiele godzin, nie roluje i nie powoduje odbicia na górnej powiece, co w przypadku bazy z Ingrid tak się działo. 


Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć, jak cienie wyglądają z bazą i bez bazy. Moim zdaniem baza naprawdę jest potrzebna w makijażu oka. Jeśli szukacie taniej, dobrej bazy pod cienie serdecznie Wam ją polecam. Z pewnością mi będzie służyć przez dłuższy czas, a ja będę bardzo zadowolona z uzyskanego efektu. Muszę podkreślić, że produkt nie wywołał u mnie żadnej alergii ani podrażnienia. 


Miał ktoś ? Jak ją oceniacie ?

Pozdrawiam Kasia. 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.