Czas zrzucić zbędne kilogramy + nowy wygląd bloga

Może już zauważyliście, a może jeszcze nie ale mój blog przeszedł małą transformację i w końcu wygląda tak jak chciałam. Jestem ciekawa Waszego zdania co o nim sądzicie. Przy zmianie pomogła mi przemiła osoba, jaką jest Aśka. Dziękuje jej jeszcze raz za to.



Dziś chciałam się z Wami podzielić moimi przemyśleniami i wyznać wam prawdę. Muszę zrzucić zbędne kilogramy, które nagromadziły się u mnie przez święta i całą moją sesję. Stres, ciągle podjadanie, słodycze sprawiły, że źle się czuję w swojej figurze i chcę wrócić do dawnej siebie. Nie ważę 100 kg ale moim cele to zrzucenie 5 kg. Bardzo bym chciała znów znaleźć motywację do biegania i ćwiczenia, która gdzieś znikła podczas codziennego, szybkiego życia.



W zeszłym roku udało mi się przebyć według mojego  licznika  z Endomondo 177 km. Jako, że był to mój pierwszy rok biegania postanawiam się zabrać do pracy i w tym roku wybiegać więcej. Oczywiście dodając chodzenie i jazdę na rowerze licznik wyniósł 346 km.

W tym roku udało mi się w styczniu przebiec dopiero 10 km. Od dziś staram się biegać więcej i dłużej. Pogoda za oknem jest idealna. Jak to mówią : "nigdy nie ma złej pogody na bieganie są tylko źle ubrani biegacze". 

Bieganie to najlepsza alternatywa dla czekolady
Daje tyle samo, a może więcej szczęścia, poprawia humor w mgnieniu oka, łagodzi stres i dodaje energii na cały dzień. Jak to możliwe, że po przebiegnięciu 5, 10, czy 20 km nie czuje się zmęczenia? To zasługa endorfin - hormonów szczęścia, które produkuje organizm w trakcie i po wysiłku. Zawsze czuję się szczęśliwa kiedy przybiegam do domu po 30 minutach biegu. Najlepsze to, że zamiast czuć zmęczenie czuję się jak nowo narodzona. 


Określiłam sobie cel.
Kupiłam w sklepie spodenki białe w koronkowe motywy, będą świetne na lato. Są dobre na mnie ale chciała bym się wciskać w nie bez problemu i wciągania brzucha :) 


Jaki jest mój plan działania ?
- Biegać minimum 30 minut bez zatrzymania się
- Biegać przynajmniej 3-4 razy w tygodniu
- Zdrowo jeść ( ograniczyć słodycze i rzeczy wysoko węglowodanowe)
- Pić dużo wody 



Zarejestrowałam się na ciekawą społeczność: http://www.kobietkibiegaja.pl/swiat-biegaczki/artykul/jak-zaczac-biegac-zima. Maja tam wiele fajnych artykułów o bieganiu dla kobiet.

Nie każdy od razu rodzi się sportowce, biegaczem, każdy osiąga kondycję z czasem. Z początku można uprawiać marszobieg, a później przechodzić małymi kroczkami w kierunku biegania na wytrzymałość. Po 30 minutach ruchu nasz organizm zaczyna spalać tłuszcz i węglowodany. Człowiek, który nie uprawia żadnego ruchu jest ciągle ospały, ma wzdęty brzuch, brak humoru to jest okropne !!! Czułam się tak ostatnio przez jakiś czas. Pora to zmienić.


Prosta odpowiedź. Chcę czuć się świetnie w swoich ubraniach. Czuć się seksownie, zgrabnie, pięknie ale DLA SIEBIE nie dla kogoś innego i na pokaz. Być pełna energii i przede wszystkim zdrowa. Mieć dobry humor, nie zajadać się niezdrowym jedzenie, mieć ochotę na aktywność i cieszyć się z każdego dnia.


Dajcie koniecznie znać co myślicie o moim nowym wyglądzie bloga ???
A jak jest z Wami ćwiczycie, jesteście aktywne ?? Dbacie o swoje figury ??

Pozdrawiam Kasia
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger