Mizon- Krem ze śluzem ślimaka

10 lutego 2015
Przez mój blog przewinęły się już dwie recenzje kremów z śluzem ze ślimaka.  Pierwszy z nich to Garden Snail a drugi Sanbios. Dziś kolej na żel również z zawartością 74% śluzu ze ślimaka firmy Mizon. Musicie mi wybaczyć, ale jestem zauroczona ich działaniem i pragnę się z Wami podzielić moją opinią na ich temat. Zaciekawionych zapraszam poniżej. 


Producent pisze, że jest to nawilżający żel z wysoką zawartością wydzieliny ślimaka. Dzięki żelowej formule szybko się wchłania i daje uczucie świeżości. Mucyny, obecne w ślimaczym śluzie, pomagają skórze leczyć uszkodzenia i nadają jej gładkość. Kwas hialuronowy oraz ekstrakt brzozowy dbają o odpowiednie nawodnienie skóry. Zawiera ekstrakty z wąkrotki, portulaki i zielonej herbaty skuteczne w pielęgnacji cery problematycznej oraz działające łagodząco. Dzięki zawartości adenozyny, peptydów i kompleksu witamin działa przeciw starzeniu skóry . Pantenol i allantoina zapewniają skórze sprężystość i elastyczność.


Skład: 
Snail Secretion Filtrate, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Bis-peg18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Polysorbate 20, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Glycosyl Trehalose, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Triethanolamine, Dimethicone/vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Hydroxyethylcellulose, Caprylyl Glyocol, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Centella Asiatica Extract , Portulaca Oleracea Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Nlumbo Nucifera Flower Extract, Betula Platyphylla Japonica Juice, Tropolone, Copper Tripeptide-1, Allantoin, Panthenol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Palmitoyl Pentapeptide-4, Adenosine, Disodium EDTA,  

Jakie efekty można uzyskać ??
+ działa przeciwzmarszczkowo
+ liftinguje
+ łagodzi stany zapalne
+ rozjaśnia przebarwienia
+ goi wypryski (kiedy wyskoczy mi jakaś niespodzianka smaruję ją żelem i szybko znika)
+ wygładza skórę w znaczący sposób
+ nie uczula (stosuję również pod oczy)
+ ujędrnia
+ odnawia skórę
+ działa oczyszczająco/zmniejsza widoczność porów
+ ładnie nawilża
+ reguluje wydzielanie sebum



Krem Mizon Snail Recovery Gel Cream kupiłam w ciemno, bez wcześniejszego zamawiania próbek. Skusiła mnie promocyjna cena25 zł w sklepie Asianstore.pl. Szukałam lekkiego kremu na dzień, który nie byłby tłusty, ale jednocześnie spełniałby kilka funkcji – nawilżał, nie zapychał, upiększał. Patrząc na cenę, nie liczyłam na cuda. I dobrze, bo lubię, kiedy kosmetyki miło mnie zaskakują. Dziś kończę tubkę Mizon i z pewnością zamówię kolejne opakowanie.

Krem idealnie spisuje się do użytku codziennego. Jest bardzo lekki , szybko się wchłania , nawilża skórę twarzy w odpowiednim stopniu, ujędrnia i sprawia, że wygląda ładnie. Nakładając na niego podkład, krem BB, puder mineralny nic się z nim nie dzieje (brak jakiegokolwiek rolowania). Jest praktycznie bezzapachowy. Świetnie sprawdza się na wakacjach stosowany pod krem z filtrem. Krem/żel dobry będzie tak naprawdę do każdej cery. Czy to mieszanej, normalnej czy suchej. Uważam, że każda z nich zasługuje na dobre nawilżenie i ujędrnienie.  Pewnie pomyślicie o minusach tego produktu - niestety ja takich nie zauważyłam. Spełnia moje wszystkie oczekiwania i nie mam mu nic do zarzucenia.

Używałyście , jakie wrażenia ???

Pozdrawiam Kasia :)


P.s  wczoraj zauważyłam, że strzeliła magiczna liczba obserwatorów na moim blogu. Jest Was już ponad 500 z czego się bardzo cieszę, nawet nie wiecie jak bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania. Planuję z tej okazji zrobić jakieś rozdanie. Dziękuje :*










SZABLON BY: PANNA VEJJS.