Olejek do ciała ujędrniający - mango

23 lutego 2015
Każda z Was zapewne uwielbia relaks w prawdziwym czy też domowym SPA - ja osobiście wręcz kocham! Ostatnio w moje ręce wpadł olejek, który skradł moje serce. Ta przesłodka 150 ml buteleczka okazała się być ukojeniem mojej skóry i zmysłów. 


Ten cudowny produkt to Olejek do ciała ujędrniający o zapachu mango firmy Nacomi, który możecie znaleźć w sklepie Spa&fit . Dziewczyny ile ja się naszukałam aby znaleźć taki olejek, który mi pięknie nawilży ciało, ukoi moje zmysły i duszę a w dodatku będzie tani i naturalny. Dzięki współpracy z sklepem Spa&fit moje poszukiwania zostały zakończone. Teraz odkąd go mam, moje domowe SPA zrobiło się jeszcze bardziej przyjemniejsze. Moja ulubiona oliwka do ciała Hipp poszła w odstawkę, zamiast niej to On siedzi w moim koszyczku i codziennie czeka aż go użyję. Nie dość, że pięknie pachnie to jeszcze działa antycellulitowy. No jednym słowem cud, miód, malina !!!


W sklepie Spa&Fit kupicie go za jedyne 20,45 zł / 150 ml. Sprawdziłam w innych sklepach i tutaj jest on najtańszy !!! Więc nic tylko zamawiać. Jego skład wręcz zachwyca moje oko.

 Posiada :
Olej macadamia- który ujędrnia oraz napina naszą skórę oraz działa na cellulit,
Olej jojoba- który zmiękcza i odżywia skórę  oraz również wspomaga walkę z cellulitem,
Ekstrakt z mango-  który przywraca skórze elastyczność i młodzieńczy wygląd a w dodatku przepięknie , świeżo pachnie. 


Można go nakładać od razu po kąpieli jako balsam. Producent pisze, że powinno się go stosować min. raz dziennie.  Jednak u  mnie główną rolę gra podczas masażu ciała , a w szczególności partii ud, gdzie widać oznaki cellulitu. Tam skupiam się najbardziej i staram się bardzo dobrze  go wetrzeć w tą partię nóg. Kiedy nie mam czasu na masaż, chętnie sięgam po niego zaraz po kąpieli. 

Efekty:
- mocno napięta skóra
- idealne nawilżenie skóry
- miękka i przyjemna w dotyku
- cudowny świeży i lekki zapach na ciele, który utrzymuje się dosyć długo
- olejek daje odprężenie i relaks nie tylko dla ciała ale i naszego umysłu 


Kosmetyk w 100% naturalny, nie testowany na zwierzętach, tani a w dodatku wyprodukowany w górach Węgierskiej Górce ( nie daleko mojej rodzinnej miejscowości), więc produkt to dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie była bym sobą, gdybym takiej perełki Wam nie pokazał i nie napisała o niej czegoś. Muszę dodać, że przy codziennym używaniu olejek jest bardzo wydajny. Jego konsystencja jest bardzo lekka i strasznie się szybko wchłania. Polecam go WSZYSTKIM !!! Szkoda, że nie mogę wam pokazać przez bloga jak on pachnie :) gdybym mogła to bym go wąchała nom stop. Dzięki współpracy z sklepem Spa&Fit otrzymałam do testów jeszcze parę fajnych perełek. Moja recenzja pojawi się wkrótce, na która już teraz zapraszam. 



Co myślicie ?? Skusiłybyście się na taki naturalny zastrzyk nawilżenia dla skóry ???




Serdecznie Was zapraszam do sklepu Spa&Fit , gdzie 
Na hasło kasia - w  sklepie otrzymacie 5% rabatu na cały asortyment (kupon realizujecie zamykając koszyk). Kupon ważny do 31.03.2015 roku. 




Pozdrawiam Kasia. 














SZABLON BY: PANNA VEJJS.