Co jej kupić na dzień kobiet ?

Ostatnio spotkała mnie przemiła niespodzianka. Dowiedziałam się, że mojego bloga nie tylko czytają Panie, ale również Panowie od czasu do czasu tutaj zaglądają. Dzisiejszy post będzie odpowiedzią na jedną z próśb mojego czytelnika. Panie i ich komentarze będą tutaj mile widziane. A wiec do roboty, pomóżmy naszym mężczyzną nakierować ich, co chciałybyśmy dostać od nich w Nasze święto.


Już w niedzielę, przypada święto Dnia Kobiet. Ile jest kobiet, tyle jest różnych zachcianek. Każda kobieta jest inna, ale w większości uważam, że poniższe propozycje prezentów mogą sprawić im radość. 

Ja i chyba każda z Was uwielbia dostawać kwiaty. Są one idealne na każdą okazję. Mi osobiście sprawiają ogromną przyjemność. Panowie, jeśli wiecie jakie kwiaty Wasza kobieta lubi dostawać to zaskoczcie ją w ten dzień bukietem  jej ulubionych róż lub tulipanów.

Kolejną propozycją może być zakup biżuterii. Jeśli znamy gust kobiety możemy się pokusić o drobny upominek w formie bransoletki, łańcuszka, innej zawieszki czy kolczyków. 


Można się również pokusić o zakup perfum. Może są takie, o których Wasza kobieta marzy już od dłuższego czasu. Najlepszym sposobem na to, aby nie kupić nietrafionego zapachu, jest pójście z nią do perfumerii. Niech sobie wybierze, te które się jej najbardziej podobają. 


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam słodkości. Ucieszył by mnie widok ulubionych czekoladek. Pamiętajcie w ten dzień pozwalamy sobie na wszystko. Bez obaw, słodkie pokusy w ten dzień nie pójdą nam w boczki. 



Jeśli faktycznie Wasza kobieta nie lubi dostawać kwiatów, zakup biżuterii lub perfum jest trudny a za czekoladki Was okrzyczy, fajną opcją jest zakup karty podarunkowej. Wystarczy tylko wybrać sklep z odzieżą, biżuterią czy też drogerią. Takie karty zazwyczaj można kupić przy kasie za wartość jaką sobie życzymy. Wiele sklepów sieciowych i drogerii posiada takie w swoim asortymencie. Kobieta z pewnością wyda przeznaczoną kwotę pieniędzy na jej wymarzony kosmetyk lub perfumy.


Fajnym prezentem jest voucher do SPA lub do jakiegoś salonu kosmetycznego. A co tam niech kobietka odpocznie. Jeśli chcemy zaskoczyć partnerkę, możemy takie SPA samodzielnie przygotować dla niej w domu. Kąpiel przy świecach, masaż z olejkami, wszystko to na pewno pomoże jej odpocząć od codzienności. 


Jeśli posiadamy odrobinę zdolności kuchenny, fajnym pomysłem będzie przygotowanie kolacji w domu. Do tego świece i butelka wina. Można również iść na łatwiznę i zamówić stolik w restauracji. 


Jeśli już jestem w temacie kuchni, uwielbiam kiedy mój mężczyzna przynosi mi śniadanie do łóżka. To też, może by fajny prezent. 


Powyższe propozycje to tylko te , które u mnie by na pewno sprawiły dużo radości. Jest masa innych rzeczy, które można podarować kobiecie w ten dzień. 

Kobiety a Wasz wymarzony prezent na dzień kobiet ???
Piszcie w komentarzach, może któryś Pan zainspiruję się Waszą odpowiedzią. 

Pozdrawiam Was  i zapraszam w niedzielę na rozdanie :)
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger