Kosmetyki Dla / Dar Piękna Krem na dzień

19 marca 2015
Słyszeliście już o marce kosmetycznej Kosmetyki Dla ? Jeśli nie to najwyższa pora, aby zapoznać się z ich oferowanym asortymentem. Przede wszystkim jest to marka kosmetyków bazująca na świeżych naparach ziołowych, przyrządzanych według tradycyjnych sprawdzonych metod. Oferowane kosmetyki nie zawierają oleju parafinowego, który hamuje dostęp powietrza skórze oraz sztucznych barwników. Dzisiejszy post będzie recenzją na temat jednego z dwóch kremów, które miałam okazję otrzymać od firmy Kosmetyki Dla. 


Moje testy rozpoczęły się jakieś 3 tygodnie temu. Przez ten okres czasu uważnie przyglądałam się jak krem działa i sprawdza się na mojej wrażliwej skórze. Na pierwszy rzut poszedł Dar pięknakrem na dzień z naparu jarzębiny. Jest to krem na bazie świeżego naparu, a jego uzupełniającymi składnikami jest mleczko pszczele, olej z czarnuszki, d-pantenol, kompleks witamin A+E+C+F oraz filtry UVA/UVB.


Skład aż zachwyca, jest bardzo naturalny i przy mojej naturalnej pielęgnacji grzechem by było go nie spróbować. Krem przeznaczony jest do skóry wrażliwej z pierwszymi oznakami starzenia. Bogata formuła kremu oparta na zestawie specjalnie dobranych składników, uzupełnia zawartość składników odżywczych w skórze, pomaga jej przywrócić jędrność i gładkość w delikatnych miejscach. 


Krem stosowałam zawsze rankiem, przed nałożeniem makijażu. Jego konsystencja jest lekka i bardzo szybko się wchłania. Twarz po nałożeniu kremu się nie świeci i staje się matowa. Świetnie współgra z moimi podkładami ( nie roluje się). Pierwszy raz mam okazję używać tak dobrego kremu. Skóra po nim jest nawilżona i muszę przyznać, że krem z pewnością przyczynił się do poprawy stanu skóry. Mam tutaj na myśli dobre zniwelowanie wszelkich nocnych podrażnień. Osoby z wrażliwą cerą jak ja, która jest skłonna do wyprysków oraz świecenia się w ciągu dnia mogą używać tego kremu bez obaw. Krem świetnie się sprawdzi również u osób z cerą suchą. Kilka razy zdarzyło mi się mieć skórę na twarzy, dość suchą po zabiegu kwasem. Krem szybko ją natłuścił i doprowadził do stanu normalnego. Dodatkowym plusem jest to, że posiada pompkę, przez co użycie jest bardzo higieniczne. 


Podsumowując krem jest świetny! Uwielbiam go za to, że:

pięknie nawilża skórę,
 makijaż utrzymuje się cały dzień,
posiada naturalny skład, 
 posiada w sobie filtry UVA/UVB,
 posiada pompkę 
oraz ma świeży bardzo naturalny zapach ( przyjemny dla nosa). 

Krem możecie znaleźć tutaj.   Za opakowanie 30 g zapłacimy tylko 30 zł. Uważam, że jak za taki świetny i naturalny krem cena jest bardzo kusząca. Krem jest moim zdaniem wydajny. Jego data ważności wynosi jedynie 1 rok, ze względu na to, że jest stworzony na naturalnych składnikach. Odsyłam Was do sklepu online , gdzie możecie znaleźć jeszcze wiele innych dostępnych kremów. Przemiła Pani Marta z pewnością, pomoże Wam przy wyborze kremu dla siebie. Za jakiś czas powiem Wam również coś więcej na temat kremu na noc, również z firmy Kosmetyki Dla. Teraz już się nie dziwię, dlaczego krem nosi nazwę Dar piękna :).
Kremik możecie również znaleźć w sklepie Biokram. 

Słyszałyście o nim? Macie ochotę go wypróbować ? Co o nim myślicie ? 

Pozdrawiam Kasia. 











SZABLON BY: PANNA VEJJS.