Kosmetyki mineralne Lily Lolo / sklep Costasy

31 marca 2015
Ostatnio spotkała mnie przemiła niespodzianka, a mianowicie nawiązałam współpracę z sklepem internetowym Costasy, który zajmuję się sprzedażą sławnych minerałów firmy Lily Lolo i kosmetyków organicznych  Lulu & Boo. Do moich rąk trafiła w tempie expresowym paczuszka z pięcioma produktami. Dosłownie w czwartek złożyłam zamówienie, a w piątek przesyłka czekała już na mnie w paczkomacie. Wiec, ogromny plus dla tego sklepu za sprawną i szybką dostawę. 


W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać co będę przez najbliższy czas testować. Muszę dodać, że kosmetyki mineralne będę używać pierwszy raz w życiu. Jeszcze do tej pory nigdy nie miałam z nimi styczności. Tak więc, nastąpią w moim makijażu codziennym ogromne zmiany, oczywiście mam nadzieję z jak najlepszymi rezultatami. Kontakt z Panią Aleksandrą to czysta przyjemność, pierwszy raz miałam do czynienia z tak profesjonalnym podejściem do klienta. Dzięki, jej pomocy mogłam wybrać produkty, które będą odpowiednie do mojego typu cery. W ofercie sklepu możecie znaleźć produkty mineralne do makijażu oraz naturalne kosmetyki do ciała i nie tylko. Na stronce sklepu możemy znaleźć wiele porad oraz przykładowych makijaży i instrukcji jak je wykonać. 



W ramach współpracy do testów otrzymałam:


Krem BB o lekkiej formule, w skład którego wchodzą odżywcze składniki o właściwościach przeciwstarzeniowych i nawilżających oraz mineralne pigmenty zapewniające wyrównanie kolorytu cery.  Użyty jako podkład daje lekkie krycie i efekt zdrowej, promiennej cery. Świetnie sprawdza się także jako baza pod podkład mineralny.




Jasny mineralny podkład o ciepłym kolorycie dla cery jasnej. Posiada naturalny filtr przeciwsłoneczny SPF 15. Jeden z najchętniej kupowanych jasnych odcieni podkładu.



Transparentny mineralny puder o jedwabistej konsystencji, który dzięki zawartości rozpraszającej światło miki, optycznie redukuje widoczność drobnych zmarszczek oraz niedoskonałości.



Jasny korektor idealny do tuszowania skaz i wyprysków skórnych. Barely Beige jest idealny dla osób o jasnej karnacji. Sugerowane odcienie podkładów, z którymi Barely Beige współgra kolorystycznie do: Blondie, Warm Peach, Candy Cane i Barely Buff.



Pędzel Kabuki wykonany jest z najlepszego gatunkowo syntetycznego włosia, które jest ultra miękkie. Idealny do nakładania  podkładu mineralnego.


Nie ukrywam, że jestem mega podekscytowana produktami, które otrzymałam i strasznie mnie ciekawi jak sprawdzą się na mojej cerze. Wiele czytałam o marce Lily Lolo i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Oczywiście czeka mnie znalezienie odpowiedniej metody ich aplikowania, a z tego co wiek metod jest sporo. Tak więc testy czas zacząć i już dziś zapraszam Was na posty z recenzjami, które będą pojawiać się na bieżąco. 

Pytanie do Was.... Czy miałyście możliwość używania tych produktów ??? Jakie wrażenia ???

Pozdrawiam Kasia. 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.