Kuracja regenerująca, krem na noc / Kosmetyki DLA

Ostatnio na moim blogu mieliście okazję poczytać coś o kremie na dzień firmy Kosmetyki Dla. Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam tutaj.  Dziś natomiast mam dla Was recenzję kremu tej samej marki, który przeznaczony jest na noc.


Krem został opracowany specjalnie dla cer wrażliwych zmagających się z niekorzystnymi czynnikami zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Możecie go dostać tutaj za 22 zł. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwinków. Kolor i zapach kremu pochodzi od świeżych naparów ziół. Bogata receptura kremu zawiera kompozycję wysokiej jakości składników:

Świeży napar z rumianku – łagodzi, regeneruje i pobudza proces odnowy skóry.
Świeży napar z lipy - dzięki bogactwu flawonoidów, garbników, soli, witamin i saponin wzmacnia działanie rumianku przy jednoczesnej dbałości o suchą zmęczoną skórę.
Olej z czarnuszki– naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%) należącego do rodziny kwasów omega-9, 15 aminokwasów oraz witamin i minerałów. Dzięki czemu zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu.
Masło Shea - opóźnia proces starzenia się skóry, pobudzając metabolizm komórek. Wpływa na poprawę samoregeneracji tkanek oraz ich odbudowy, eliminując w ten sposób odpady metaboliczne. Obecne w nim kwasy tłuszczowe (oleinowy, stearynowy, palmitynowy i linolenowy) są niemal identyczne z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w naskórku.
Witaminy A+ E + C+ F  pobudzają naturalne procesy zachodzące w skórze, poprawiając elastyczność skóry, skutecznie przeciwdziałają procesom starzenia oraz regenerują skórę.


Regularne stosowanie kremu:

- zapewnia głęboki poziom nawilżenia,
- stymuluje proces odnowy i regeneracji skóry,
- zapewnia skórze komfort i natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia
- optymalizuje dobroczynny wpływ nocnego wypoczynku regenerując i wzmacniając naskórek,
- po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, jedwabista i promienna


Jego konsystencja jest gęsta i treściwa. Na noc nakładałam jedną pompkę, która starczała na pokrycie całej twarzy i szyi. Po kilku dniach stosowania niestety doszłam do wniosku, że jest to krem nie dla mojej skóry. Krem jest przeznaczony dla cer wrażliwych, więc myślałam, że się sprawdzi lecz niestety pogorszył mój stan cery. Lekko zapychał i budziłam się rano z niespodziankami. Ale już znalazłam dla niego właściciela, krem idzie do innej osoby, która ma normalną cerę. Myślę, że u niej się sprawdzi lepiej. Najwidoczniej napar z lipy mi nie służy. Uważam, że krem sprawdzi się na twarzy dojrzałej. Skład ma naprawdę zachwycający, więc warto po niego sięgnąć i spróbować u siebie, bo jak wiemy każdy jest inny i u każdego kosmetyk będzie działał inaczej.


Krem mogę polecić osobą z dojrzałą skórą, przesuszoną, która potrzebuje nawilżenia i regeneracji. Odradzam osobą, które mają tłustą, mieszaną skórę, skłonną do zapychania. Nie sprawdzi się u nich, tak jak nie sprawdził się u mnie. Kremik możecie również znaleźć w sklepie Biokram. 

A co Wy myślicie o nim ?? 

Pozdrawiam Kasia 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger