Lilla Mai Peeling algowy do ciała / Spa&Fit

Zafascynowana naturalną pielęgnacją swojego ciała, brnę jak szalona w stronę naturalnych kosmetyków. Każdy kolejny produkt to ogromna ciekawość i myśl czy się sprawdzi na mojej skórze. Dziś zatrzymuję się na pielęgnacji całego ciała, której będzie towarzyszył peeling algowy firmy Lilla Mai, pochodzący ze sklepu Spa&Fit. 


Ciemny słoiczek a w nim 120 ml peelingu. Słoiczek posiada plastikową nakrętkę, bardzo wygodny w użyciu. Patrząc na samo opakowanie tego produktu, już mam ochotę iść do łazienki i wykonać nim peeling. Jest bardzo estetyczne i cieszy moje oko. Kosmetyk w 100% naturalny. Nie testowany na zwierzętach, ekologiczny, wyprodukowany w Polsce. Jego skład prezentuje się następująco:

Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Grape
Seed Oil (Vitis Vinifera), Theobroma Cacao Seed Butter, Glyceryl Stearate,
Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Glycerin, Guar Gum,
Lithothamnium Calcarum, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Glycerine, Sorbic
Acid, Eucalyptus globulus Leaf Oil, Citrus Nobilis Peel Oil, Cedrus Atlantica
Oil, Limonene, Methyl anthranilate, Geraniol, Citral, Citronellal.


W środku możemy znaleźć zmielony koralowiec, który  zawiera takie pierwiastki jak wapń, magnez, żelazo, potas i cynk. Minerały te przywracają skórze witalność, działają oczyszczająco i odżywczo na ciało. Korzystnie wpływają na jędrność skóry redukując tłuszcz i cellulit w tkance podskórnej. Masło karite zawiera witaminy A, E i F. Zimno-tłoczony olej z pestek winogron dzięki zawartości kwasu linolowego wpływa korzystnie na metabolizm skóry. Olejek cedru atlantyckiego działa skutecznie w zwalczaniu cellulitu, olejek eukaliptusowy działa antyseptycznie, olejek mandarynkowy nadaje niepowtarzalny zapach. Musze przyznać, że skład zachwyca. Konsystencja gęsta, po rozprowadzeniu na ciało czuć ziarenka, które delikatnie peelingują nasze ciało. Przy mocniejszych potarciach peeling będzie dobrze zdzierał, przy mniejszych będzie delikatnie oczyszczał. Czasem stosuję go solo, a czasami z myjką. A jak jest z jego działaniem ???


Jeszcze wspomnę, że zapach delikatnie przypomina mi mandarynki, jest bardzo przyjemny dla nosa. Peelingu używałam przez dłuższy czas i jestem w stanie ocenić już jego działanie. Po pierwszym użyciu moja skóra w dotyku była delikatna nic więcej. Po kolejnym z rzędu użyciu skóra na ciele stała się wygładzona, zauważyłam również lekkie ujędrnienie. Mam wrażenie, że skóra jest dobrze oczyszczona i ładnie wygląda. Świetnie peeling pobudza krążenie i sprawia, że kosmetyki w dalszej pielęgnacji szybciej się wchłaniają. Peeling będzie idealny na lato, kiedy to będę przygotowywała ciało do opalania. Widzę efekty działania kosmetyków naturalnych o wiele szybciej niż gdy używałam kosmetyków drogeryjnych. Te wszystkie olejki zawarte w składzie naprawdę sprawiają, że skóra o wiele lepiej się ma. Peeling stał się nr. 1 przy peelingu kawowym. Zamierzam używać tylko tych dwóch na przemian.


Jeśli szukacie peelingu naturalnego, o bardzo dobrym składzie, zachwycającym działaniu, ten peeling jest idealny. Musicie mi uwierzyć na słowo.

W sklepie Spa&fit dzięki wpisaniu hasła: kasia dostaniecie 5 % na zakupy. Więc, może warto skorzystać z okazji i go zamówić.


Jak Wam się podoba ?? Co o nim myślicie ??

Pozdrawiam Kasia :)


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger