Naturalna pielęgnacja twarzy, ciała i włosów

7 marca 2015

Od początku roku, zbierałam naturalne kosmetyki po to, aby na dobre wprowadzić naturalną pielęgnację ciała, twarzy i włosów. Dziś pragnę Wam przedstawić spis produktów, jakich będę używać w nadchodzące miesiące. Parę mi jeszcze brakuje ale na bieżąco będę Was o nich informować. Jedne z nich już znacie dzięki moim recenzją a inne jeszcze czekają na swoje 5 min na moim blogu. 


Pielęgnacja ciała
Jeśli chodzi o moją pielęgnację ciała, całkowicie zrezygnowałam z silnie myjących produktów. Zamiast ich w moim koszyczku pojawiły się takie produkty jak:

peeling algowy Lila Mai ( recenzja) ,
  peeling kawowy ( recenzja),
  płyn Facelle ( stosuję go jako żel pod prysznic ), 
Olejek antycellulitowy- ujędrniający Nacomi ( recenzja) , 
Olejek z słodkich migdałów Nacomi ( recenzja )
masło shea Nacomi 
olej kokosowy Bio ( recenzja),

Pielęgnacja twarzy
Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy, muszę być bardzo ostrożna i uważać na wszystko co stosuję. Moja cera lubi mi płatać figle, tak więc nie mogę sobie tutaj pozwalać na wszystko co popadnie. Zawsze przez użyciem sprawdzam każdy kosmetyk dokładnie. Do mycia buzi będę używać:

peelingu enzymatycznego Palneta Organica
alterra emulsja do mycia twarzy (recenzja),
maski/peelingu z nasion ogórecznika Olvita (recenzja), 
tonik: wywar z zaparzonej szałwii
Krem na noc : kuracja regenerująca z naparu rumianku i kwiatu lipy  Dla Kosmetyki ( recenzja )
Krem na dzień: dar piękna z naparu jarzębiny Dla Kosmetyki ( recenzja )
olej sezamowy Nacomi ( recenzja ),
usta : masło shea o zapachu róży Nacomi 
biała glinka anapska ( recenzja)



Pielęgnacja włosów
Z tego co zauważyłam, włosy cieszą się najbardziej z naturalnej pielęgnacji. Ale przede mną jeszcze długa droga o piękne, niewypadające włosy. W swoją pielęgnację włączyłam takie kosmetyki jak:

szampon: Turecki Hammam Planeta Organica 
płyn Facelle ( również używam go do mycia włosów)
odżywka: balsam na kwiatowym propolisie 
serum na końcówki Green Pharmacy ,
oleje : olej lniany ,
olej z słodkich migdałów Nacomi (recenzja )
wcierki : wcierka Jantar bursztynowa 
wzmacniający płyn do włosów Biochemia Uroda 


To na razie Wszystkie kosmetyki i produkty naturalne jakie używam, z czasem pewnie dojdzie jeszcze jakiś tonik lub płyn micelarny na bazie naturalnych składników, żel pod prysznic oraz balsam do ciała. Chodzi mi po głownie jeszcze jakaś maska do włosów może np. z  Babuszki Agafii. Marzy mi się również zmiana kolorówki na minerały. Ale niestety teraz ograniczają mnie koszty. Może uda się w przyszłości. Wszystkie przedstawione produkty, które jeszcze nie mają recenzji, będę na bieżąco omawiać i wstawiać do nich linki, żebyście mieli wszystko w całym poście. 

Co sądzicie o naturalnej pielęgnacji ??? Używacie w swojej pielęgnacji naturalne produkty ???

Pozdrawiam Kasia. 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.