Naturalny olejek łopianowy do włosów Elfa Pharm - szybki porost włosów

27 marca 2015
Wypadają, wypadają i jeszcze raz wypadają, chyba nie zajdę na nich żadnego działającego środka. Mowa tutaj o moich włosach, które emigrują mi z głowy co dnia. Problem wypadających włosów ostatnio dość często pojawia się w świecie blogosfery. Dziewczyny dzielą się radami, cennymi wskazówkami itp. Bardzo lubię czytać takie posty i szukać produktu, który zlikwiduje mój problem. Czyta się w różnych źródłach, że dziennie ma prawo wypaść min. 100 naszych włosów. U mnie raczej jest ich o wiele więcej. 


W dzisiejszym poście pragnę Wam przedstawić produkt, który sprawił że moje włosy szybciej urosły w przeciągu dwóch miesięcy. Olejek zaczęłam stosować w styczniu i starczył mi na dwa pełne miesiące używania. Jego koszt to około ( 10- 15 zł ), niestety jest ciężko dostępny, kupiłam go online, bo stacjonarnie nigdzie go nie było. Możecie go znaleźć tutaj.  Naturalny olejek łopianowy pobudza mikro krążenie w skórze głowy, poprawiając odżywienie cebulek włosowych i stymulując ich wzrost. Jednocześnie łagodzi działanie enzymów wpływających na wypadanie włosów. Pomaga w odbudowie struktury włosów, ułatwia regenerację skóry i wykazuje działanie przeciwłupieżowe. Polecany: w problemie wypadania włosów i łysieniu, dla poprawy wzrostu włosów, przy łupieżu, suchości i swędzeniu, dla wzmocnienia słabych, zniszczonych i łamliwych włosów, w przypadku rozdwajających się końcówek, dla odzyskania blasku, zdrowia i dobrego wyglądu włosów. 


Olejek posiada płynną konsystencję, aplikujemy go za pomocą dołączonej szpatułki. Producent radzi aby olejku używać przez 3 tygodnie, zrobić przerwę i znów wrócić do kuracji nim. Więc i ja tak zrobiłam. Nakładałam go zawsze 2, 3 godz przed myciem swoich włosów. Aplikowałam olejek w różne miejsca skóry głowy a później opuszkami palców wykonywałam masaż. 

Jego skład : Paraffinum Liquidum, Arctium Lappa roqt Extract, Trilareth-4 Phosphate, Ethylhexyl Cocoate, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Beta-Carotene, Thymus Vulgaris Oil, Vetiveria Zizaniodes Root Oil, BHT, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben.

Jakie efekty zauważyłam :
 - w ciągu dwóch miesięcy włosy podrosły o 2,9 cm długości ( normalnie rosną 2 cm)
- zero łupieżu
- brak swędzącej skóry głowy
- dużo włosów baby hair

Moje włosy aktualnie wyglądają tak:


Niestety olejek nie zahamował wypadania włosów. Ciągle jest ich dużo na szczotce, w wannie, na ręczniku... Postanowiłam skrócić włosy tzn. wyrównać je, już mam dość pocieniowanych kłaczków. W zapasach czeka na mnie olejek Khadi do przetestowania. Po obcięciu włosów, będę testować ten. O długość się nie martwię, przecież znów urosną. Wydaje mi się, że podcięcie je ożywi i uniesie u nasady. Martwi mnie placek, który robi się na tyle głowy, mam nadzieję że olejek khadi pomoże. Olejek jest dostępny tutaj. 


Co myślicie obcinać czy nie ??  Miałyście okazję  używać , któregoś z olejków ??

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.