Tonik z kwasami AHA/BHA 10% na przebarwienia - efekty po 3 miesiącach używania

25 marca 2015
Na dworze robi się coraz bardziej ciepło i słonecznie, tak więc moja kuracja kwasami zbliża się ku końcowi. Tonik, którego używałam pochodzi z sklepu biochemia urody. Jego pełna nazwa to Tonik z kwasami AHA/BHA 10%. Głównie służył mi on jako pomoc w walce z przebarwieniami oraz pozostałościami po trądziku na mojej twarzy. Na jego temat sporo już pisałam w swoim wcześniejszym poście, do którego Was serdecznie odsyłam  tutaj. 


Dzisiejszy post będzie podsumowaniem trzymiesięcznej kuracji, którą stosowałam od stycznia aż po dzień dzisiejszy. Toniku używałam każdego wieczora, przecierając twarz po oczyszczeniu i demakijażu. Później nakładałam krem, lub olej słonecznikowy i krem, w zależności od tego jak moja skóra się czuła. 


Efekty już widziałam, po miesiącu stosowania. Skóra była wygładzona, delikatna w dotyku, a przebarwienia stawały się coraz bledsze. Mój stan skóry diametralnie się zmienił, skóra stała się bardziej napiętą i jędrną. Od czasu do czasu pojawiało się lekkie przesuszenie, ale po nałożeniu kremu skóra znów wracała do normy.  Poniżej możecie zobaczyć porównawcze zdjęcia.


Jak możecie zauważyć przebarwienia w znacznym stopniu się zmniejszyły, a poszczególne nawet zniknęły. Jestem strasznie zadowolona z efektu, bo aż takiego się nie spodziewałam. Bardzo się cieszę z uzyskanego efektu. Dobry wpływ tutaj również z pewnością miał krem z śluzem ślimaka, o którym pisałam tutaj.  


Tonik starczył mi na trzy miesiące. Więc uważam, że to dobra wydajność, w dodatku że cena to jedyne 19 zł.  Nie wiem czy zamówię kolejne opakowanie, może na jesień znów się skusze. Wiosną i latem dam odpocząć mojej skórze. Jak na dzień dzisiejszy jestem strasznie zadowolona i będę namawiać do tego aby używać kwasów, ponieważ mają bardzo dobre działanie na skórę, czego jestem żywym przykładem. 

Co myślicie o kwasach ? Używałyście ? A może zastanawiacie się nad zakupem ? Jeśli macie jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem poniżej. 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.