Chciałam się poczuć jak w tureckim Hammamie

Niestety nie udało się, a wielka szkoda bo miałam ogromne nadzieje, że produkt, który kupiłam spiszę się bardzo dobrze na moich włosiętach. Ale może zacznę, od początku. Jakiś czas temu skusiłam się na Turecki Szampon, firmy Planeta Organica. Produkt to Wzmacniający szampon do włosów Turecki Hammam, który przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów. Jego pojemność to 280 ml/ cena waha się w przedziale od 10-20 zł. Ja swój dorwałam na promocji za nie całe 12 zł. 


Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki i miałam ich już naprawdę dużo w swoich kosmetycznych zbiorach. Szampon bez SLS, Zawiera naturalne ekstrakty takie jak olejek eukaliptusowy, który odżywia skórę głowy dostarczając potrzebnych mikroelementów, które wzmacniają cebulki włosów i zapobiegają ich wypadaniu. Olejek cynamonowy poprawia krążenie krwi, dzięki czemu pobudza mieszki włosowe, co przyspiesza wzrost włosów. Ekstrakt z grejpfruta doskonale reguluje pracę gruczołów łojowych. Orzechy Laskowe zawierają witaminy A, E, a także potas, fosfor, magnez, żelazo, cynk, wielonienasycone kwasy tłuszczowe. Olej odżywia skórę głowy stymuluje mieszki włosowe, które poprawia wzrost włosów.


Skład: Aqua with infusions of Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil (organic oil of eucalyptus), Corylus Avellana Seed Oil (Levantine nut oil), Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil (cinnamon), Organic Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract (organic grapefruit extract), Eugenia Caryophyllus (Clove) Seed Extract (extract of clove), Vanilla Planifolia Flower Extract (vanilla extract), Cinnamomum Cassia Bark Extract (extract of cassia korechnoy); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid.


Pierwsze użycie, drugie, trzecie, dziesiąte - niestety włosy nie domyte, oklapnięte, bez życia i objętości. Dawałam mu szansę nie raz, niestety zawiódł mnie na całej linii. Oczekiwałam od niego umytych włosów, lekko uniesionych i lśniących w dotyku. Niestety nie tym razem. Tak , więc dziękuje temu Panu i niestety już po niego moja ręka nie sięgnie. Fajnie, że ma pompkę, wygodną butelkę, pięknie pachnie ale nic więcej. Nie polecam Wam go i sama nie wiem dla kogo byłby odpowiedni. 

Ktoś miał ?? Komuś się dobrze spisywał ??

Pozdrawiam Kasia. 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger