Domowa maseczka na promienną cerę + wyniki rozdania

10 kwietnia 2015
Coraz piękniej na dworze, a wasza cera nie wygląda zbyt dobrze ??? Mam na to sprawdzony sposób i często sięgam po niego, kiedy widzę, że moja cera jest zmęczona, ma ziemisty kolor i zero życia. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, zapraszam poniżej. 


Jednym z dobrych sposobów na uzyskanie rozświetlonej cery jest użycie cytryny jako głównego składnika moich maseczek. Ma ona wiele cudownych właściwości. Przed przyrządzeniem maseczki rozświetlającej, należy wykonać porządny peeling twarzy. Ja osobiście w tym celu używam peelingu enzymatycznego i ściereczki muślinowej. Po tak oczyszczonej cerze, sięgam po przygotowaną maseczkę ściągająco-oczyszczającą. Do jej przygotowania potrzebujemy odrobiny soku z cytryny i jednego białka kurzego. Białko oddzielamy od żółtka i ubijamy na sztywną pianę. Dodajemy odrobinkę świeżego soku z cytryny i mieszamy. Nakładamy na twarz do momentu ściągnięcia. Zazwyczaj u mnie to trwa od 10-15 min. 


Drugim etapem jest przygotowanie maseczki rozświetlająco- odżywczej. Do jej przygotowania potrzebujemy 1 małej łyżeczki jogurtu naturalnego/ lub greckiego, odrobinkę świeżego soku z cytryny, 1 łyżeczkę miodu


Do maseczki dodatkowo możemy dodać jedną kapsułkę witaminy A+E. 


Do miseczki dodajemy miód, sok, jogurt i opcjonalnie kapsułki. Wszystko mieszamy dokładnie pędzelkiem lub szpatułką. Nakładamy na buzię i trzymamy około 15 minut. Po tej maseczce dziewczyny gwarantuję Wam widoczną zmianę. Skóra wygląda o wiele lepiej. Do uzyskania naprawdę dobrych efektów zaleca się wykonanie takiego zabiegu przynajmniej dwa razy w tygodniu, w zależności od potrzeb naszej skóry. Ważne aby przed wykonaniem sprawdzić czy czasem nie macie, na któryś z wyżej wymienionych składników uczulenia. 


I jak ?? Czujecie się skuszone na wykonanie takiego zabiegu ?? A może macie jeszcze jakieś inne przepisy ?? Podzielcie się ze mną nimi, chętnie poczytam. 

Na koniec chciałam ogłosić zwycięzcę mojego rozdania organizowanego na dzień kobiet. Zgłoszeń wpłynęło bardzo dużo, z czego się niezmiernie cieszę. No ale mogę tylko nagrodzić jedną osobę. Wszystkie zgłoszenia wrzuciłam do losującej automatycznie maszyny :)

Uwaga, uwaga ..... kosmetyki Planeta Organica wędrują do :


Piszę do Ciebie wiadomość i serdecznie Ci gratuluję i dziękuje, że wzięłaś udział w rozdaniu. Chciałam również podziękować Wam wszystkim, którzy się zgłosili. Macie jeszcze szansę zgłosić się po samoopalacz. Banerek z boku. 









SZABLON BY: PANNA VEJJS.