Korektor mineralny Lily Lolo odcień Barely Beige / odcień Nude / Sklep Costasy

17 kwietnia 2015
Witajcie dziś mam dla Was recenzję dotyczącą korektorów mineralnych marki Lily Lolo, które możecie kupić w sklepie Costasy.  Przygotowałam dla Was recenzję dwóch odcieni, które idealnie sprawdzają się do zakrywania cieni pod oczami oraz drobnych wyprysków na całej twarzy. Jeśli macie ochotę zapraszam do lektury.



Korektor Mineralny odcień Lily Lolo Barely Beige

Jasny korektor idealny do tuszowania skaz i wyprysków skórnych, który zapewnia również doskonałe krycie cieni pod oczami. Barely Beige jest idealny dla osób o jasnej karnacji. Sugerowane odcienie podkładów, z którymi Barely Beige współgra kolorystycznie to: Blondie, Warm Peach, Candy Cane i Barely Buff. Dzięki zawartości kaolinu (znanego również pod nazwą glinka porcelanowa) Barely Beige daje długotrwałe krycie. Nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwników i konserwantów, jest bezzapachowy, posiada lekką, jedwabistą konsystencję i beztłuszczową formułę. Dzięki zawartości naturalnych składników, ma właściwości lecznicze i hamujące powstawanie nowych wyprysków, posiada matowe wykończenie i jest w 100% naturalny. Może być używany przez wegan i wegatarian. Pudełeczko posiada przekręcane siteczko, z którego z łatwością wysypujemy odpowiednią ilość korektora na pokrywkę. 

SKŁAD : Kaolin, Tlenek Cynku, Dwutlenek Tytanu, Tlenki Żelaza
Cena: 42,90 zł / 5 g. 
Dostępny : tutaj 



Korektor w tym odcieniu idealnie sprawdził się do zakrywania cieni pod oczami i poprawy wyglądu całego makijażu. Choć nie mam ich jakiś dużych, co jakiś czas z powodu pracy, moje oczy wyglądają na bardzo zmęczone. Korektor jest delikatny, lekki i nie obciąża delikatnej skóry pod oczami. Jestem bardzo zadowolona z uzyskanych efektów. Poniżej efekt przed nałożeniem i po. Wybaczcie za moje rozczochrane brwi. Jak możecie zobaczyć bardzo ładnie wyrównał kolo skóry pod oczami i zatuszował jakieś podrażnienia. 




Korektor Mineralny Lily Lolo odcień Nude

Średnio-jasny korektor, który świetnie sprawdzi się przy tuszowaniu skaz i wyprysków skórnych. Sugerowane odcienie podkładów, z którymi Nude współgra kolorystycznie to: In the Buff, Popsicle, Popcorn i Butterscotch. Pudełeczko posiada przekręcane siteczko, z którego z łatwością wysypujemy odpowiednią ilość korektora na pokrywkę. 

SKŁAD: Kaolin, Tlenek Cynku, Dwutlenek Tytanu, Tlenki Żelaza
Cena: 42,90 zł / 5 g. 
Dostępny: tutaj



Korektor świetnie spisuje się do maskowania moich nieszczęsnych przebarwień na twarzy. Delikatne dwie warstwy pozwalają przykryć niechciane niespodzianki i przebarwienia. Świetnie współgra korektor z moim odcieniem pudru mineralnego Warm Peach. Delikatnie kryje drobne niespodzianki lub przebarwienia. Zawsze nakładam dwie/ trzy malutkie warstwy korektora. Czasem noszę sam tylko korektor, a kiedy zależy mi na nieskazitelnym wyglądzie używam do niego podkładu oraz pudru wykończającego makijaż. Na zdjęciu możecie zobaczyć jak ładnie maskuje moje te większe przebarwienia. 



Pędzelek Lily Lolo Concealer 
Brown Concealer Brush

Gęste, giętkie włosie pędzelka i jego kształt umożliwiają precyzyjne zatuszowanie cieni pod oczami lub wyprysków, ale również sprawiają, że sam korektor daje większe krycie i jest bardziej wydajny. Bardzo miękkie lecz przy tym sprężyste włosie sprawia, że korektor daje większe krycie. Bezproblemowe nałożenie produktu wokół delikatnych okolic oczu i nosa. Jego całkowita długość to w przybliżeniu 175 mm. Odpowiedni jest dla  dla wegan.

Wykonanie: włosie syntetyczne
Cena: 38,90 zł
Dostępny : tutaj. 


Bardzo delikatny i precyzyjny pozwolił mi na łatwe i przyjemne rozprowadzenie korektora pod oczami i na twarzy. Nie gubi włosia, jest przyjemny, delikatny i mięciutki. Po wysypaniu odrobinki na pokrywkę, obtaczamy cały pędzelek w produkcie, delikatnie strzepujemy nadmiar i nakładamy na twarz. Próbowałam nakładać korektor innymi pędzelkami i niestety nie dają sobie rady. Ten jest najlepszy. Pozwoliłam sobie również na porównanie odcieni moich korektorów z Catrice wraz z tymi Lily Lolo.


Prezentują się następująco: 



Korektory już chyba zagoszczą na stałe w mojej kosmetyczce. Bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskuję, dzięki ich użyciu podczas makijażu. Oczywiście w sklepie Costasy, możecie nabyć jeszcze inne odcienie. Podsumowując korektory są bardzo wydaje, sądzę że starczą mi na bardzo długo. Do tego cena wydaje mi się ok. Ładne krycie pod oczami i na twarzy, brak podrażnienia, brak efektu zapchania skóry. Jestem mega zadowolona i z czystym sercem je polecam. 


Co wy myślicie o takim kryciu ?? 

Zapraszam Was do sklepu Costasy, tam znajdziecie więcej produktów tej marki. 
LINK DO SKLEPU----->  SKLEP COSTASY  
LINK DO FACEBOOK -----> FACEBOOK 












SZABLON BY: PANNA VEJJS.