Olej Arganowy Kosmetyczny / Sklep Elamo

O olejku arganowym możemy już chyba przeczytać wszędzie. Stał się on prawdziwym hitem w naturalnej pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Mój olejek trafił do mnie ze sklepu, gdzie można kupić naturalne arabskie kosmetyki bez parabenów, a mowa tutaj o internetowym sklepie Elamo . Ich asortyment jest ogromny, zainteresowanych zapraszam w powyższy link. 


Dziś przygotowałam dla Was recenzję Kosmetycznego Olejku arganowego 5 certyfikatów Ecocert.  Jego koszt zależy od zamówionej pojemności buteleczki. Moja ma pojemność 50 ml i kosztowała 22 zł. Jak zapewne wiecie olejek ten jest uzyskiwany z orzechów drzewa arganowego. Olejek jest nierafinowany, tłoczony na zimno, bez dodatków i obróbki pozbywania zapachu. Jakość oleju potwierdzona 5 certyfikatami. Jest to jeden z ważnych elementów naturalnych kosmetyków. Każdy kosmetyk powinien być potwierdzany certyfikatami. Wtedy mamy 100% pewność, że olejek jest naturalny. Olejek można stosować na wiele sposobów, poniżej opiszę Wam, moje sprawdzone metody nakładania go i używania. 
INCI: Argania spinosa oil
Jakość potwierdzona certyfikatami: ECOCERT, USDA, AB, EACCE, VETLAB, IMC


Na włosy

Już tyle dobrego naczytałam się o jego cudownych właściwościach stosowania na włosy, że nie mogłam go nie wypróbować na swoich. Pierwsze co to zawsze go podgrzewałam w szklance z gorącą wodą, stąd ta naderwana naklejka na buteleczce. Po kilku minutach wcierałam olejek w swoje włosy, tak jak zawsze to robię podczas olejowania włosów. Po 4 takich kuracjach olejkiem zauważyłam, że włosy są bardzo miękkie w dotyku, sprawiają wrażenie mocniejszych i gęstszych. Włosy są mniej podatne na zewnętrzne uszkodzenia. Bardzo fajnie sprawdza się, również jako zabezpieczenie końcówek. Starczy dosłownie kropelka olejku, którą rozcieramy w dłoniach i nakładamy na końcówki. 


Na twarz

Od miesiąca, stosuję metodę mycia buzi olejami  i nie tylko ponieważ olejek nakładam na twarz podczas wieczornej pielęgnacji. Olejek arganowy ma właściwości nawilżające, więc kiedy widzę, że moja buzia jest lekko przesuszona, ratują ją właśnie odrobiną tego olejku. Za sprawą wysokiej zawartości witaminy E i innych przeciwutleniaczy oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych (do 80% - Omega 3, 6, i 9) wzmacnia cement międzykomórkowy, dzięki czemu pomaga organizmowi zachować odpowiednie nawilżenie skóry. Wykonuję do tego delikatny masaż twarzy. Olejek dość szybko się wchłania i bardzo ładnie pachnie. Rankiem moja cera jest nawilżona i nie wymaga dodatkowego nawilżenia, jedynie kremu na dzień. Olejek przeznaczony jest do każdego rodzaju twarzy ale genialnie sprawdza się u osób borykających się z trądzikiem. Reguluje wydzielające się sebum, dzięki czemu nie powstają na buzi stany zapalne. 


Na paznokcie 

Olejek wcierałam również w swoje suche skórki na dłoniach oraz paznokcie. Zauważyłam jedynie poprawę ich wyglądu, ale nadal się rozdwajają. Planuję jeszcze pomieszać go z olejkiem rycynowym i robić swoim paznokciom kurację regenerującą. Może miesięczne wcieranie olejku przyniesie pozytywne efekty. 

Dodatek do maseczki

Świetnie sprawdził się, jako zagęszczacz wszelkiego typu sypkich maseczek. Używałam go do glinki fancuskiej oraz anapskiej. Fajnie sprawdził się również, z maseczką domowej roboty z płatków owsianych. Dodawałam go również do maseczki do włosów z żółtka i olejku rycynowego. 

Do stóp

Wykonywałam ostatnio również peeling stóp i delikatne złuszczanie naskórka. Idzie lato, więc chciałam odżywić swoje stopy. Po peelingu i złuszczaniu zmieszałam ten olejek z kremem do stóp z tołpy. Świetnie się wymieszał i razem z kremem wchłonął, pozostawiając pięty i skórę stóp delikatną i miękką w dotyku. 

Producent pisze, że sprawdzi się również bardzo dobrze na przesuszonych kolanach i łokciach, ja takiego problemu nie mam, ale mogę się z tym zgodzić. Olejek arganowy po przetestowaniu zawsze będzie mi się już  kojarzył z dobrym nawilżeniem nie tylko twarzy czy ciała ale również włosów. Jeśli macie ochotę na niego, możecie go kupić tutaj.  

Pamiętajcie, że testowane kosmetyki na moim blogu i wystawiane opinie zawsze, są szczere. Mój blog służy Wam do tego, abyście mogli poznać jeszcze lepiej dany kosmetyk. Nigdy nie popierałam osób , które testują kosmetyk, widzą jego wady a i tak o nich nie piszą, tylko go wychwalają pod niebiosy. To moim zdaniem mija się z celem prowadzenia bloga. 


No to by było na tyle. Używacie olejku arganowego w swojej pielęgnacji? A może macie jeszcze jakieś pomysły na jego użycie ?


Pozdrawiam Was mocno 
Kasia 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger