Olejek Khadi Stymulujący wzrost włosów / sklep La Bellavita

21 kwietnia 2015
Olejek Stymulujący Porost Włosów i Powstrzymujący Wypadanie firmy Khadi. Posiada certyfikat BDIH - dzięki któremu możemy mieć pewność, że produkt jest naturalny i ekologiczny. To o nim dziś będzie mowa w moim poniższym poście. Dowiecie się czy aby na pewno powstrzymuje wypadanie włosów i stymuluje ich wzrost. 


Skład olejku jest niesamowicie przyciągający oko. Jest wykonany z najlepszych naturalnych ziołowych składników. Wykonany na bazie oleju sezamowego, kokosowego i rycynowego. Olej sezamowy wnika w głąb włosa, odżywiając go od cebulek aż po końce. Olej kokosowy odżywia włosy. Olej rycynowy przyspiesza wzrost włosów. Amla  nadaje włosom blask, wzmacnia, ochrania przed infekcjami skóry, usuwa łupież, przyśpiesza wzrost, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu. Bala wzmacnia włosy oraz nadaje im witalność. Olej z wyciągiem z rozmarynu posiada silne właściwości odkażające, zapobiega powstawaniu infekcji skóry głowy oraz powstawaniu łupieżu. Bhringaraj. działa odżywczo na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów, łysieniu i siwieniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek. Sprawia, że włosy są miękkie oraz podatne na układanie Brahmi nadaje sprężystość. Olej z nasion marchwi odżywia włosy.

Skład: Sesamum Indicum (Sesamol), Cocos Nucifera (Kokosnubol), Ricinus Communis (Castrol), Citrullus Colycynthis (Koloquinthe), Sida Cordifolia (Bala), Abrus Precatorius (Gunja), Butea Monosperma (Palasa), Vinca Rosea (Immergrun), Trigonella Foenum Graecum (Bockshornklee), Eclipta Alba (Bringaraj), Bacopa Monnieri (Brahmi), Daucus Carota Sativa (Karottenol), Rosmarinus Officinalis (Rosmarin)


Pojemność butelki to 210 ml, czyli całkiem sporo, a czas na jej wykończenie to 12 miesięcy. Produkt możecie kupić TUTAJ w promocyjnej cenie. Jego konsystencja jest płynna i średnio gęsta, tak samo jak w przypadku innych olejków. Zapach dość intensywny, ziołowy- nie każdy może go polubić- mi osobiście nie przeszkadza. 


"Wmasuj około 1 łyżeczkę olejku w skórę głowy oraz włosy na 2 godziny przed umyciem. Dla wzmocnienia efektu należy zrobić masaż olejkiem i pozostawić go na głowie na całą noc, a rano umyć włosy. Najlepsze rezultaty osiągniesz używając olejku 2-3 razy w tygodniu". 

Tak pisze producent. Ja osobiście używałam go dwie godziny przed myciem włosów, nalewałam 1 łyżeczkę olejku na łyżkę i przelewałam ją do naczynka. Później moczyłam dłonie i wmasowywałam partiami w skórę głowy. Olejek stosowałam 4 razy w tygodniu. Efekty jakie udało mi się osiągnąć są dla mnie bardzo zadowalające. Dodam, że mam włosy suche, wysokoporowate, falowane. Po podcięciu końcówek swoich włosów, zabrałam się ostro za wcieranie tego olejku. Po 3 tygodniach stosowania udało mi się odnotować, że moje włosy;

- stały się bardziej gładkie w dotyku
- wyglądają na zdrowe
- pięknie się lśnią 
- zmniejszyła się ilość wypadających włosów !!!
- mnóstwo baby hair


Od pół roku wzmagam się z wypadaniem włosów i dopiero teraz zauważyłam, po stosowaniu tego olejku, że włosy zaczynają mniej wypadać. Podczas czesania mam ich coraz mniej na szczotce i oczywiście jest ich mniej w wannie. Jak na 3 tygodnie wcierania jestem zachwycona i nie zamierzam przestawać wcierać olejku w włosy. Jeśli udało mi się ograniczyć dosyć mocne wypadanie, może uda mi się zniwelować je do ilości paru na dzień. Jest to Indyjski olejek, więc cena również jest dość wysoka, ale jeśli ma pomóc dlaczego go nie kupić. Polecam go serdecznie osobą, które jak ja borykają się z wypadaniem i osłabieniem swoich włosów. Zużycie olejku jest bardzo powolne, więc jest mega wydajny, ale to dla mnie nie kłopot bo przy tygodniowym olejowaniu z pewnością zużyję go do roku. 



SKLEP LA BELLAVITA----> KLIK 

Używał ktoś ??? Jakie wrażenia ??? 

Pozdrawiam Kasia. 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.