Ukraina Shop / Ukraińskie maseczki Bio-celulozowe

29 kwietnia 2015
Ukraińskie kosmetyki, po raz pierwszy zagościły w mojej pielęgnacji. Sklep, który oferuje takie rzeczy to UKRAINA SHOP, w którym znajdziecie masę kosmetyków w przestępnych cenach. Polecam zajrzeć, jeśli lubicie tak jak ja naturalne kosmetyki. Sklep posiada ogromny asortyment zarówno kosmetyczny jak i inny związany z SPA, itp. Jeśli macie ochotę zapraszam na recenzję trzech Bio-celulozowych maseczek do twarzy.  


Dostałam do przetestowania trzy różne maseczki. Każda z nich posiada bardzo naturalne składy. Pierwsza z nich, którą miałam okazję użyć to Maska Bio-celulozowa Odżywczo Wygładzająca KOLAGENOWA, Aromatika. 



Jej cena to 8,30 zł. Możecie ją dostać tutaj.  Maska polepsza krążenie krwi w górnych warstwach skóry, przyspiesza metabolizm w komórkach skóry, odżywia i nawilża skórę, wygładza drobne zmarszczki mimiczne oraz zapobiega ich powstawaniu, odbudowuje skórę po kuracjach złuszczających, napina skórę. Przed zastosowaniem wykonałam maseczkę z aspiryny i peeling. Po nałożeniu na twarz nasączonego materiału na buzię maseczkę bardzo ładnie dopasowała się do twarzy. Dodatkowo posiada dziurki na uszy, więc mamy pewność że nam nie spadnie z twarzy. Na początku odczuwamy delikatny chłód, ale bardzo przyjemny dla naszej cery. Po 30 min. buzia wyglądała na uspokojoną, nawilżoną i miłą w dotyku. 

Kolejna maseczka to Maska Bio-Celulozowa Rozświetlająco-nawilżająca PESTKI WINOGRON, Aromatika.  


Jej cena to 6,99 zł. Dostępna tutaj.  Ekstrakt z pestek winogron ma działanie antyoksydacyjne, chroni skórę przed oparzeniami słonecznymi, łagodzi stany zapalne skóry, zmniejsza kruchość naczyń krwionośnych, wygładza zmarszczki, neutralizuje wolne rodniki oraz zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, likwiduje obrzęki i zmęczenie. Maseczka idealnie się sprawdziła po całym tygodniu pracy. Tak samo jak wcześniejsza, ładnie leży na buzi. Zauważyłam po niej ładne uspokojenie buzi i zniwelowanie podkrążonych oczu. Maseczka ładnie nawilża i odświeża twarz. 

Ostatnia maseczka to Maska Bio-Celulozowa Odmładzająca, Regenerująca, Rozjaśniająca ŻEŃ-SZEŃ, Aromatika.


Jej cena to 8,30 zł. Dostępna tutaj.  Nasyca skórę wilgocią i zmiękcza ją, tonizuje skórę, przyspiesza regenerację komórek skóry, zwiększa właściwości ochronne skóry, rozjaśnia skórę, poprawiając jej wygląd, aktywizuje oddychanie komórkowe. Wypróbowałam ją przed imprezą w celu nawilżenia buz i poprawieniu jej wyglądu. Po zdjęciu maseczki mogłam się dopatrzeć lepszego wyglądu buzi i mega nawilżenia- chyba to zasługa Hydrolizatu Protein Pszenicy. 


Jeśli szukacie szybkiego efektu, poprawy buzi przed wielkim wyjściem, po ciężkim dniu pracy serdecznie mogę Wam polecić te maseczki. Ogólnie jestem zwolenniczką domowych maseczek, no ale jeśli nie mam czasu taka maseczka jest super. Bardzo tanie, posiadające naturalny skład i dobrze dopasowujący się materiał. Niestety ciężko o taki w innych rodzajach tego typu maseczek. Np. miałam kiedyś te z Biedronki i niestety były bardzo duże jak na moją buzie i ciągle musiałam je poprawiać. 

Link do sklepu ----> KLIK 

Co myślicie o maseczka Bio-celulozowych ?? Lubicie takie używać ??? 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.