Antybakteryjny fluid matujący / Bell

18 maja 2015
Kosmetyki marki Bell, od zawsze gościły u mnie w toaletce, lecz nigdy nie miałam okazji używać podkładu czy też fluidu tej firmy. Dziś postanowiłam, Wam przybliżyć produkt jakim jest antybakteryjny fluid matujący w odcieniu 01 Light Beige. 


Fluid zakupiłam, na promocji w Rossmannie -49% za dosłowne 6,99 zł. Jego normalna cena to coś około 14 zł. Podkład mieści się w tubce, o pojemności 30 ml. Produkt wyciskamy z tubki na dłoń i rozprowadzamy na twarzy. Osobiście zawsze lubię to robić pędzlem lub palcami. Zarówno palcami, jak i pędzlem podkład bardzo dobrze się rozprowadza, dzięki gęstej konsystencji. Bardzo przypomina mi fluid antybakteryjny under twenty. Jego zapach jest dość przyjemny, mało wyczuwalny.

Jego skład to: Aqua(water), cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Titanium Dioxide(nano), Glycerin, Methyl, Methacrylate Crosspolymer, PEG/PPG-18/18 Dimethricone, Sodium Chloride, Stearoyl Inulin, Capryloyl Glycine, Dimethicone Crosspolymer, Acrylates/C12-22 Alky Methacrylate Copolymer, Sarcosine, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbin Acid, Trimethoxycaprylylsilane, Hydrogen Dimethicone, Dimethicone, Polysorbate 80, Propylene Glycol, Hexylene glycol, Peh-8, Citric Acid, Hydrated Silica, Aluminum Hydroxide, DMDM Hydantion, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, CI 77491, CI 77492, CI 77499 ( Iron Oxides), CI 77891 ( Titanium Dioxide).


Osobiście posiadam cerę tłustą i lubię matowe podkłady. Ten właśnie taki jest, po nałożeniu na buzię, bardzo szybko dostosowuje się do koloru naszej skóry i tworzy ładne matowe wykończenie na buzi. Jego krycie jest lekko/średnie tzn. jest w stanie zakryć małe przebarwienia. Do zakrycia większych niespodzianek, należy sięgnąć po korektor. 


Po nałożeniu na twarz nie czuję ściągnięcia, maski czy też zapchania. Produkt jest bardzo lekki, dlatego też przeznaczony jest dla dziewczyn posiadających bardzo młodą skórę twarzy. Produkt utrzymuje się na buzi do 6 godzin, później zaczyna delikatnie się ścierać i znikać z buzi. Jeśli szukacie lekkiego fluidu na lato, myślę że to jest strzał w dziesiątkę. Mi strasznie przypadł do gustu i żałuję, że nie kupiłam dwóch opakowań. Nie zapycha i nie podrażnia. 


Zastanawiam się, czy produkt nie miał kiedyś innego opakowania. Szukałam go w różnych drogeriach i niestety go nie ma. Wiem, że raz był również dostępny w Biedronce. Podejrzewam, że jest to ten produkt : KLIK . Może wiecie, gdzie mogła bym go dostać ???

Używał ktoś ?? Jakie macie o nim zdanie ??

Pozdrawiam Kasia 








SZABLON BY: PANNA VEJJS.