Eco receptura Argan - peeling do twarzy / Stara Mydlarnia

Dzisiejszy post pragnę poświęcić nowości jaka pojawiła się w sklepie Stara Mydlarnia, a mianowicie nawilżający peeling do twarzy z olejem arganowym i granulkami przeznaczony do suchej i bardzo suchej skóry. Z racji tego, że jestem posiadaczką skóry tłustej, a peeling jest przeznaczony do suchej skóry, będziecie mogli zobaczyć czy peeling u mnie działa i jakie mam na jego działanie temat. Tak więc, zapraszam.


W sklepie Stara Mydlarnia mamy całą serię kosmetyków Arganowych. Jednym z nich jest właśnie ta nowość, czyli peeling do twarzy. Jak może już wiecie, z poprzednich postów moja cera nie zbyt dobrze reaguje na olej arganowy,używany solo na twarz, bardziej lubią go włosy i ciało. Postanowiłam jednak dać szansę temu produktowi i zobaczyć co stanie się po jego użyciu. Peeling ogólnie przeznaczony jest do skóry suchej, zawarte w nim drobinki czerwonych alg złuszczają i oczyszczają skórę. Organiczny olejek arganowy głęboko regeneruje oraz nawilża, łagodzi podrażnienia i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Chroni skórę przed utratą wody, ujędrnia i odżywia. Peeling zawiera także olej sojowy, witaminę E, d-panthenol oraz glicerynę. 



Składniki aktywne: 
OLEJ ARGANOWY - wytwarzany jest z nasion drzewa arganowego Argania Spinosa metodą tłoczenia na zimno - zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, kwas linolowy oraz witaminę E. Chroni skórę przed utratą wody, wygładza, ujędrnia i odżywia. Działa przeciwzapalnie i wzmacniająco. Przeznaczony również do skóry dojrzałej i starzejącej się, gdyż ma właściwości antyoksydacyjne i opóźnia pojawianie się zmarszczek.
OLEJ SOJOWY - chroni skórę przed utratą wilgoci, dzięki czemu skóra ma odpowiednie nawilżenie.
PROWITAMINA B5 / d-panthenol - łagodzi stany zapalne skóry, uelastycznia, nawilża i regeneruje.
GLICERYNA ROŚLINNA – ma doskonałe właściwości łagodzące, skutecznie nawilża skórę, wygładza, poprawia elastyczność. Działanie gliceryny na skórę jest długotrwałe, wnika ona do głębszych warstw naskórka, regulując jej wilgotność.
WITAMINA E – nazywana witaminą młodości ze względu na silne działanie przeciw rodnikowe, a co za tym idzie opóźnianie przedwczesnego starzenia się skóry. Wzmacnia jej barierę ochronną, zmniejszając wrażliwość na promienie UV. Wygładza, ujędrnia i nawilża. Poprawia ukrwienie i elastyczność skóry, ma działanie przeciwzapalne i przeciw obrzękowe.
PROSZEK Z CZERWONYCH ALG jest bogaty w minerały, mikroelementy, usuwa martwy naskórek.


Peelingu używam zawsze wieczorem, po dokładnym demakijażu. Peeling posiada drobne granulki, które bardzo ładnie złuszczają martwy naskórek, oraz doczyszczają buzię z zanieczyszczeń. Twarz po użyciu peelingu nie jest ściągnięta, za to bardzo dobrze nawilżona i przyjemna w dotyku. Moja cera bardzo go polubiła. Jego zapach jest bardzo przyjemny, nawet mój A zawsze pyta się co tak ładnie pachnie. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu zawarty olej arganowy nie powoduje zapchania skóry ani podrażnienia. Udało mi się odnotować, że używanie olejku solo niestety jest u mnie niemożliwe, natomiast używanie olejku zawartego w jakimś kosmetyku jak najbardziej. Podejrzewam, że zawarte w nim pozostałe składniki tak dobrze wpływają na mój stan cery. Ogromny plus dostaje za naturalny skład i 0% parabenów, 0% PEG-ów, 0% silikonów, 0% SLES, 0% barwników, 0% olejów ropopochodnych. Używanie takiego kosmetyku wieczorem, to sama przyjemność dla mnie. Po użyciu zauważyłam również lekko zamknięte pory. Niestety zaskórniki na nosie nadal są, ale tutaj będę musiała użyć innych kosmetyków. 


Jestem zachwycona tym produktem i nabrałam ochoty na więcej. Pojemność tubki to 100 ml, a jego cena to jedyne 26 zł. Możecie go zakupić tutaj. Sądzę, że u osób z suchą cerą sprawdzi się naprawdę dobrze, ponieważ ma właściwości nawilżające ale i złuszczające, tak więc nie powinien podrażniać. Nawet u osób z cerą tłustą jak ja peeling będzie również dobry. Peeling stał się moim codziennym produktem pośród wieczornej pielęgnacji. 

A co wy myślicie o tym produkcie ??? 

Pozdrawiam Kasia 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger