Tag: About me kassiiaa.blogspot.com

Hej ! Dziś pomyślałam, że troszkę Wam o sobie opowiem. Nie było jeszcze takiego postu na moim blogu, tak więc zapraszam na kilka ciekawostek z mojego życia. 


Pochodzę z gór, tak więc jestem rodowitą góralką. Uwielbiam moją kulturę, miejscowość, z której pochodzę i klimat jaki tam panuje. Umiem mówić gwarą, jako dziecko chodziłam do zespołu góralskiego. Piękne widoki zawsze wyciszają mnie i sprawiają, że odpoczywam od codzienności. Cieszę, że bardzo, że mogę w każdej chwili tam wrócić. Od 3 lat studiuję i mieszkam na śląsku. 

Uwielbiam podróże i mam w planach zwiedzić, każdy zakamarek świata. Odkrywanie dla mnie nieznanych miejsc i kultury to ogromna dla mnie przyjemność. Kocham poznawać nowe smaki potraw i mam nadzieję, że uda mi się spełnić kilka marzeń, związanych z podróżami. 

Jeszcze nigdy nie latałam samolotem :)


Mam słabość do słodyczy, mogła bym je jeść codziennie. Nie znoszę ciężkich, tłustych ciast, które mają maślane masy itp. Uwielbiam te lekkie i śmietankowe desery. Sama lubię coś upichcić, choć specem od słodkości jest moja młodsza siostra, która zaczęła wypiekanie ciast już w wieku 6 lat. 

Moje ulubione słodkości to Rafaello. Każdy kto mnie zna, wie dobrze jaką słodkość sprawić mi w prezencie. 

Uwielbiam zajadać się czipsami, choć wiem, że są nie zdrowe czasem mam słabsze dni i niestety poddaje się im bez walki. 

Moje ulubione lody to te o smaku kokosowym, przeważnie jadane w lodziarni Grycan. 



Kiedy pragnę się zrelaksować zawsze urządzam sobie skromne Spa domowe. Uwielbiam również masaże olejkami i długie seanse w wannie.

Ukojeniem dla mnie również jest muzyka, tak więc towarzyszy mi prawie zawsze, kiedy mam ochotę odpocząć. 

Kocham spacery nocą, wtedy kiedy miasto śpi i jest wszędzie tak pusto wokoło.

Jestem ogromnym śpiochem, czasem mam ochotę spędzić cały dzień w łóżku. 


Ulubioną porą roku dla mnie jest wiosna, uwielbiam kiedy wszystko budzi się do życia. W maju również ma moja mama urodziny i ja, więc to szczególny dla mnie miesiąc. Kocham zapach kwiatów i ich widok. 


Posiadam zawód technika hotelarza, a aktualnie jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej. Studiuję dziennie na Politechnice Śląskiej, zarządzanie Przedsiębiorstwem. Jeszcze nie wiem czy pójdę na studiu II stopnia. 


Uwielbiam mężczyzn, którzy ubierają się elegancko- w szczególności koszule. Nie mam pojęcia skąd mi się to wzięło :), może dlatego że przez 4 lata chodziłam w techniku na galowo i bardzo mi się podobało jak faceci wyglądają w galowym stroju. 

Na co dzień lubię nosić wygodne, luźne stroje. Przeważnie są to jeansy, trampki. Ale staram się aby strój wyglądał kobieco, bo lubię podkreślać swoją figurę. 

W lecie prawie cały czas śmigam w shortach. Jest to mój ulubiony strój dnia w ciepłe dni. 

Od czasu do czasu lubię czuć się elegancko, tak więc sięgam po sukienki. Jako mała dziewczynka, nie znosiłam kolorowych sukienek, kucyków itp.


W domu staram się być dobrą gospodynią domową, ale zawsze znajdę czas na pomalowanie paznokci i swoje drobne przyjemności. Gotowanie i sprzątanie nie jest mi obce. Jedyną rzeczą której nie lubię to prasowanie ubrań. 

Lubię mieć porządek w miejscu gdzie spędzam czas. Nie lubię chaosu i bałaganu. Poukładane rzeczy, uporządkowane i odłożone na swoje miejsce sprawiają, że wiele codziennych czynności jest o wiele szybsze w wykonaniu. 

Staram się planować każde, swoje zadania- aby o niczym nie zapomnieć. Choć czasem zdarzają się mi takie dni, że nie mogę niczego ogarnąć. 


Moją pasją są podróże i fotografia.  Blogowanie również można zaliczyć do nich. Mój blog istnieje już 5 lat i ciągle się rozwija. Pisanie sprawia mi ogromną przyjemność.

Uwielbiam również, jeździć na rowerze oraz motorze z swoją połówką.


To tyle, mam nadzieję że się Wam spodobał post i choć trochę dałam się Wam bliżej poznać.

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger