Ulubione produkty marki Bell

22 maja 2015
Dzisiejszy post poświęcony jest czterem produktom, marki Bell, które bardzo polubiłam i postanowiłam ich nazwać moimi ulubieńcami. Marki Bell nie muszę Wam przedstawiać, bo dobrze ją znacie. Jeśli macie ochotę zobaczyć co mam Wam do pokazania, zapraszam poniżej. 


Pierwszy produkt to róż do policzków o nr. 052, który towarzyszy mi już od xxx lat. To chyba moje już 3 opakowanie tego różu i zawsze do niego powracam. Róż porównywalny jest do róży z Maca. Uwielbiam go za wytrzymałość, jakość i kolor jaki daje na buzi. Uwielbiam nim podkreślać policzki. Róż w biedronce kosztuje 7,99 zł.  


Drugi produkt to podkład do twarzy antybakteryjny. Ostatnio o nim pisałam, więc TUTAJ możecie o nim poczytać więcej.


Trzeci produkt to pomadki do ust. Swoje posiadam w dwóch kolorkach 118 i 4. Uwielbiam je za to, że nie przesuszają ust, ładnie pachną, wyglądają dobrze na ustach i nie podkreślają suchych skórek. Aktualnie w biedronce trwa na nie promocja i możecie je zgarnąć za 8 zł/szt.


Uwielbiam te produkty, że mają dobrą jakość, a można je dostać za niewielkie pieniądze.

Ciekawa jestem czy lubicie produkty marki Bell ??? Może polecacie coś jeszcze z tej firmy ???

Pozdrawiam Kasia








SZABLON BY: PANNA VEJJS.