Biżuteria minimalistyczna / srebrna nieskończoność

Każda kobieta lubi błyskotki, ja również ale od zawsze w moim typie było noszenie biżuterii bardzo minimalistycznej. Obecnie panuję na nią ogromna moda. Wszędzie można przeczytać o minimalistycznym życiu, o poradach jak wprowadzić minimalizm w swoje życie itp. Ostatnio znalazłam świetną stronkę DECOBAZAAR , gdzie jest masa pięknych rzeczy, inspiracji a nawet można tam zrobić zakupy. Jeśli jej jeszcze nie znacie, zapraszam może znajdziecie coś dla siebie.


Strasznie podoba mi się połączenie delikatnej biżuterii z codziennym ubiorem, a nawet odświętnym. Tak więc pasuje do każdej stylizacji. Nie lubię ciężkich i przytłaczających naszyjników czy kolczyków. Raczej na co dzień jestem kobietą spokojną z nutką delikatności, a więc też taką biżuterię zakładam. 

Skusiłam się na tej stronce na naszyjnik z wisiorkiem INFINITY (nieskończoność) 


Lubicie taką biżuterię ??? 

Dla mnie jest piękna, jest jej tyle w sklepach, że chyba skusiła bym się na wszystko.

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger