Efekt pięknie opalonej buzi

Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejny produkt marki Vita Liberata. Miałam już okazję testować samoopalacz, o którym pisałam już i możecie o nim poczytać TUTAJ.  Dziś mowa będzie o sypkim pudrze, który nadaje efekt pięknej opalenizny na twarzy. Jego pełna nazwa to: Trystal3 Bronzing Minerals Puder Mineralny, Vita Liberata. W zestawie otrzymałam pędzelek do nakładania pudru oraz puder w plastikowym opakowaniu z siteczkiem. Jego koszt to 169 zł i możecie go nabyć w sklepie (SEPHORA). Do wyboru mamy dwa odcienie, ja posiadam go w odcieniu nr. 01. 


Jestem raczej bardziej przekonana do naturalnej opalenizny i nie nakładałam tego kosmetyku na całą twarz a jedynie na kości policzkowe i czoło, w celu podkreślenia i wysmuklenia buzi. Uważam, że nadaję się on idealnie do tego zadania. Używałam już wielu bronzerów do twarzy, ale jeszcze nie miałam okazji używać mineralnego o tak dobrym działaniu. Po nałożeniu na buzię, produkt wygląda i utrzymuje się na niej min. 8 godzin. Pięknie łączy się z naturalną opalenizną i sądzę, że będzie nadawał się zarówno do bladziochów jak i tych cer bardziej ciemniejszych. 


Dołączony do zestawy pędzelek, jest bardzo miękki i przyjemny. Świetnie zbiera produkt i nie stanowi żadnego problemu w jego nakładaniu. Jest świetnie wykrojony i posiada ścięty czubek co bardzo ułatwia w aplikacji i podkreślaniu kości policzkowych. Ja jako amatorka w robieniu makijażu nie mam żadnych problemów z jego aplikacją. Nigdy nie zdarzyło mi się przesadzić z tym produktem. Sądzę, że inne osoby nie wyrządzą sobie nim krzywdy ponieważ od razu widzimy czy nałożymy go za dużo czy mało. 



Jego konsystencja jest bardzo lekka i przyjemna. Nigdy mnie nie zapchał ani nie podrażnił. Zapach z początku wydawał mi się dziwny, ale z czasem się przyzwyczaiłam i już mi nie przeszkadza. Wydajność jest bardzo dobra i sądzę, że starczy mi na bardzo długo. Nie zauważyłam jednak aby nadana opalenizna utrzymywała się więcej niż 8 godzin. Produkt wchłania się w skórę i wieczorem nie ma po nim śladu.


Jeśli mam być szczera, bardzo polecam Wam ten produkt. To kolejny produkt, który sprawił, że się zakochałam w tej marce kosmetyków. Cena 169zł za 9g pudełko i pędzelek sądzę, że jest ok. Produkt jest naprawdę godny uwagi i jeśli szukacie bronzera mineralnego - to jest właśnie ten.


Przetestowałam na sobie dwa produkty od Vita Liberata: piankę samoopalającą i puder mineralny.Wszystkie trzy uważam za absolutne kosmetyczne „must have”! Obietnice wspaniałych efektów w przypadku tych kosmetyków nie są tylko obietnicami! Kosmetyki spełniają swoją rolę perfekcyjnie! Dzięki nim, mimo braku słońca mam na sobie naturalną opaleniznę na całym ciele, bez smug i obawy pomarańczowej skóry. 

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger