Golden Rose Selective 83



Ostatnio mój ulubieniec i hit pośród lakierów. Zakochałam się w tym kolorku i bardzo mi się podoba. Lakier Selective o nr. 83 pochodzi z firmy Golden Rose. 


Dzięki specjalnej formule nadaj paznokciom połysk i wysoką trwałość. Połysk jest i to duży ale lubię jeszcze na niego kłaść mojego drugiego ulubieńca z tej firmy tzw. Top Coat o żelowym wykończeniu. Tworzą świetny i zgrany duet. Lakier bez top coatu wytrzymuje max 3 dni, z nim jego trwałość wydłuża się o kolejne 3 dni. Tak więc spokojnie cały tydzień mogę mieć pazurki w nienaruszonym stanie. 


Posiada płaski pędzelek i przyjemną konsystencję. Dwie warstwy w zupełności wystarczają na pokrycie paznokcia bez prześwitów. 


Tak oto prezentuje się na pazurkach :


Podoba Wam się uzyskany efekt ?? Lubicie takie kolorki ??
Wybaczcie za suche skórki ale jestem w trakcie kuracji-regeneracji paznokci.

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger