Lakiery Golden Rose - nowości w mojej kosmetyczce

9 czerwca 2015
W końcu w moje łapki dziś wpadły lakiery z firmy Golden Rose. Od dawna na nie polowałam, ale jakoś nie było okazji odwiedzić stoiska. Ostatnio dużo widziałam na blogu, że dziewczyny polecały te lakiery więc i ja postanowiłam się na nie skusić. 


Postanowiłam zakupić Top Coat- gel look, który kosztował mnie 8,30 zł. Ma wykończenie błyszczące i ma nadawać efekt żelowych paznokci. 


Kolejny to lakier z serii Selective, kolorek nr. 83. Uwielbiam takie kolory i bardzo przypomina mi kolor zbliżony do Essie. Jego koszt to 2,90 zł/ promocja była. 


Z tej samej serii zakupiłam również kolor 04. Od dawna marzą mi się białe paznokcie, zwłaszcza teraz na letnie dni. 


Skusiłam się również na dwa lakiery z serii WOW. Pierwszy z nich to soczysta czerwień - oczywiście powędruje na paznokcie w stopach. Kolor 49. Ich koszt to około 3,90 zł. 


A drugi to kolejny nudziak , o kolorku 05.




To tyle jeśli chodzi o moje nowości paznokciowe. Ciekawa jestem czy Wy lubicie produkty Golden Rose ?? Dajcie koniecznie znać w komentarzach i jeśli znacie jakieś fajne lakiery, również o nich napiszcie, będzie mi bardzo miło. 

Pozdrawiam Kasia







SZABLON BY: PANNA VEJJS.