maseczka z węgla aktywnego na zaskórniki

Moja walka z zaskórnikami nadal trwa. Pisałam Wam już o próbie metody z olejkiem pichtowym i naftą kosmetyczną- jednak okazało się, że ta metoda kompletnie nie działa w przypadku mojej skóry. Miałam problemy z przesuszoną skórę i pojawieniem się nowych niespodzianej. Odłożyłam olejek i spróbowałam wypróbować czegoś innego. Natrafiła w sieci na post, dotyczący maseczki z węgla aktywnego na zaskórniki i postanowiłam wypróbować to u siebie. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do lektury. 


Do wykonania maseczki będziemy potrzebować węgla aktywnego, który można dostać w każdej aptece za około 6-10 zł, naczynia do wymieszania oraz wodę mineralną. Aktywny węgiel świetnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, brudu i tłuszczu, dlatego stosuje się go przede wszystkim w kosmetykach przeznaczonych do skóry trądzikowej i mocno zanieczyszczonej. Do wykonania maseczki użyłam 3 kapsułek ( ważne aby kupić węgiel w kapsułkach nie tabletkach) i 1 łyżeczki wody. Czytałam również, że można dodawać do takiej maseczki miód, kefir, jogurt naturalny, ale osobiście testowałam węgiel z samą wodą. 


Ostrożnie otwieramy każdą kapsułkę i wsypujemy zawartość do miseczki. Później dodajemy wodę i pędzelkiem mieszamy wszystko, aż powstanie gęsta zawiesina. Taka ilość maseczki spokojnie starcza mi na pokrycie całej twarzy, co możecie dostrzec na załączonym foto. Maseczkę trzymam od 10-15 minut. Po upływie czasu wykonuję delikatny peeling buzi i zmywam całość letnią wodą.


Po pierwszym użyciu niestety nie ma efektu WOW, ponieważ należy być regularnym, czyli zaleca się przynajmniej dwa razy w tygodniu pozwolić skórze na takie oczyszczenie. Po pierwszym razie dostrzegłam jedynie zmatowienie skóry i delikatne zamknięcie porów. Dopiero po czwartym razie dostrzegłam, że skóry jest bardzo ładnie oczyszczona i wągry z nosa są coraz mniej widoczne- czyżbym znalazła na nie odpowiednią broń ?? Tego nie wiem, ale na to wygląda, że warto wypróbować węgiel, jeśli macie problemy z wągrami i zaskórnikami na buzi. Dodatkowo maseczka ładnie rozjaśnia cerę i sprawia wrażenie zdrowej. 


Polecam ją osobą, które mają problemy z rozszerzonymi porami, trądzikiem, nadmiernym sebum, wągrami. Po dłuższym użyciu tej maseczki efekty naprawdę są rewelacyjne. 

A może, już ktoś zna i używa ???

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger