phone mix

18 czerwca 2015
Czerwiec powolutku dobiega końca, postanowiłam dla Was przygotować mały mix zdjęć. Maj i czerwiec to miesiące pełne dla mnie pracy na pisanie pracy dyplomowej i nauką na egzaminy, ale oczywiście nie brakuje czasu na inne codzienne rzeczy oraz przyjemności. Jeśli macie ochotę, zobaczyć co się u mnie dzieje, zapraszam na mały podgląd. 


Maj to dla mnie ulubiony miesiąc roku.


Uwielbiam zapach bzu <3


Złapany wiosenny zachód słońca.


W czasie nauki, przerwa na kawkę i coś słodkiego.


Wypad w rodzinne strony i piękna pogoda.


Czasami również ulegam pokusie wszamania czegoś nie zdrowego :)


Urodzinowe śniadanie


Wypad nad jeziorko - rowerem.


Kolejna słodkość do kawy- Raffaello- moje ulubione <3


Sezon na truskawkowe koktajle uważam za otwarty


Taka sobie ja


Ulubiony nowy kolorek z GR :)


Dzień dobry czas na śniadanie


Muzyki nigdy za wiele


Małe coś nie coś na Dniach Rybnika


Dobranoc



Kolejne smakołyki


472 km do tej pory przejechane


Ulubiony lody kokosowe- Grycan


Promienie słoneczka i kolejny aktywne popołudnie

To tyle jeśli chodzi o maj i czerwiec. Zapraszam Was na mojego Instagrama tam umieszczam więcej swoich zdjęć. 

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.