Podkład Nearly Naked Revlon 120 Vanilla

1 czerwca 2015
Hej dziś na moim blogu, znajdziecie coś o podkładzie marki Revlon. Kiedyś uwielbiałam podkład Revlon Color Stay dla cery tłustej. Na promocji -49% w Rossmannie skusiłam się na podkład Nearly Naked również marki Revlon. Mój podkład jest w odcieniu 120 Vanilla. 


Podkład Revlon Nearly Naked Makeup ma krycie lekkie do średniego, z możliwością budowania go przez kolejne warstwy. Pięknie stapia się z cerą dając bardzo naturalne wykończenie - niczym druga skóra. Rekomendowany dla osób z cerą suchą, normalną lub mieszaną. Ja posiadaczka cery tłustej i mieszanej, byłam ciekawa jak sprawdzi się ten podkład u mnie. 


Zalety stosowania podkładu Revlon Nearly Naked Makeup:
- idealnie stapia się ze skórą i dopasowuje do kolorytu cery,
- kryje niedoskonałości,
- wyrównuje koloryt,
- nie powoduje błyszczenia,
- delikatnie (bezdrobinkowo) rozświetla dodając skórze wewnętrznego blasku,
- nie robi plam ani efektu maski, daje efekt drugiej skóry,
- chroni skórę wysoki filtrem SPF 20.


Takie rzeczy wyczytałam na opakowaniu, a  jak było u mnie ??

Podkład po nałożeniu wygląda super, delikatnie kryje przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry. W moim przypadku jeszcze potrzebowałam korektora do zakrycia bardziej widocznych przebarwień na buzi. Tak więc krycie jest małe a wyrównanie kolorytu średnie. Po około godzinie podkład okropnie błyszczy się na buzi. Jeśli chodzi o rozświetlenie, to owszem skóra buzi wygląda na bardziej rozświetloną. Nie tworzy maski, jego konsystencja jest bardzo delikatna, lekka i nawilżająca. Z stwierdzeniem: daje efekt drugiej skóry, raczej bym się nie zgodziła. Fajnie, że posiada SPF 20. 


Wygląda bardzo fajnie, ale niestety na cerze mieszanej i tłustej będzie się ważył i zbierał w zmarszczkach. Strasznie się świeci i szybko schodzi z buzi, nawet przy przypudrowaniu. Minusem jego jest również nie posiadanie pompki, przez co za każdym razem musimy wylewać podkład na rękę. Kolejny raz bym się na niego już nie skusiła, dobrze że był w promocji. Podkład dedykowany jest raczej skórze suchej lub normalnej, która nie ma problemów z przetłuszczaniem się w strefie T. Niestety ja z niego nie jestem zadowolona. 

Używałyście ??

Pozdrawiam Kasia 








SZABLON BY: PANNA VEJJS.